Gå til innhold

Jeg har en PS2 utgang som TV-out!?

andreh

Anbefalte innlegg

Prøver å koble til en s-video kabel til mitt WinFast GeForce 2 GTS skjermkort, men fant ut at det var samme utgang som på musen som satt der det sto TV-Out!! PS2 kontakten til musen passer perfekt inn. Noen som har noen løsning slik at jeg kan få brukt TV-out funkskjonen? Dette er vel en produksjonsfeil?

Finnes det noen omformere av noe slag? enten til skjermkort utgangen eller PS2 utgangen? Er vel for sent å klage! har ikke kvitering eller noe. Hvilken BILLIG skjermkort med tv-out burde jeg kjøpe da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner med det er en kompositt-kabel eller hva det er den heter. Du fikk nok med ledning til den med skjermkortet. Jeg har selv en slik omformer, med inngang for 2xlyd, svideo og kompositt omgjort til scart. De har en slik på elkjøp for rundt 50-lappen om jeg ikke husker feil.

kompositt kabel? hva er det?

så du tror ikke det er produktfeil?

skjønner ikkehelt hva du mener?

Lenke til kommentar
Hvor mange pinner er det i den S-Video kabelen du prøvde å koble til?

De fleste skjermkort med S-Video har bare 4 ledere, mens de med VIVO har 9(?).

det er en ps2 kontakt på skjermkortet, rett og slett. har prøvd å koble til med 4 ledere, prøvde også en som fulgte med et radeon 9800 pro kort som jeg også har.

Lenke til kommentar
Hvor mange pinner er det i den S-Video kabelen du prøvde å koble til?

De fleste skjermkort med S-Video har bare 4 ledere, mens de med VIVO har 9(?).

det er en ps2 kontakt på skjermkortet, rett og slett. har prøvd å koble til med 4 ledere, prøvde også en som fulgte med et radeon 9800 pro kort som jeg også har.

på den jeg prøvde å koble til var det fire pinner på. irriterende at jeg sansynligvis har kastet alle mulige kabler til omgjøring. lurer på hvor jeg finner en slik omgjører slik at jeg kan få s-video utgang på kortet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...