Plopp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 heisann.... jeg har tenkt til og kjøpe meg ett radeon x800 3d kort men jeg er ikke helt sikker på hvilket... jeg har tenkt til og kjøpe fra netshop.no jeg tenkte på excalibur med det nye vifte systemet men jeg er ikke helts sikker enda.. jeg har hatt radeon 9600 xt men jeg vil bytte pga. open gl problemer hvis dere kunne anbefale en av disse 3d kortene og gjerne skrive hvorfor dere synes det er best..... Ps: det står Os windows xp på de fleste kortene.. men jeg har windows 2000 gjør dette noe? På forhånd Takk for Hjelpen Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ville gått for Excalibur pga kjøleløysninga (vist du har plass til den ekstra pci sporet det tar), men Asus sitt skal og vere stille (men da blåser ikkje varmlufta ut av kabinettet da) Lenke til kommentar
Plopp Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Ok takk skal du ha.. da tror jeg, jeg går for det. men hvis noen andre har noen andre meninger er jeg alltid åpen for det Ps: jeg skal bruke det til: Spill. Spill. Spill: Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Gå for kortet Bazer_Punk fåreslo... Det finst en test av kortet her Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Skal du ha XT eller PRO? Hvis PRO, så bør du kjøpe et VIVO kort da dette kan softmoddes til 16 pipelines. Hvis XT, ville jeg gått for Asus da Asus har en veldig bra kjøler Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvis XT, ville jeg gått for Asus da Asus har en veldig bra kjøler HIS Excalibur X800XT IceQ II har bedre kjøling enn Asus X800XT, men Asus har mye bedre bundle.. Lenke til kommentar
Plopp Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Hmm... jeg refererer til den siden du ga meg prebo: *that the x800 XT has an extraordinary hunger for powerful CPU's. You really need a 3 GHz P4 or Athlon equivalent or faster system to benefit the most from this card,* jeg har bare *kremt* 2154 *host,host* er dette veldig dumt? hvis det er dumt.. kan dere komme på andre kort som er i prisklassen 0-6000? Takk. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) jeg har bare *kremt* 2154 *host,host* er dette veldig dumt?hvis det er dumt.. kan dere komme på andre kort som er i prisklassen 0-6000? Du har 2154 av hva?? Vist du har en AMD xp på 2154mhz så er det en xp3200, noe som er veldi bra... Men nå er det bare 2 kort, x800xt og 6800ultra som er toppmodellene idag... Men så klart yter desse kortene dårligere visst du har en dårlig cpu... Endret 13. august 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hva med ? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37153 Lenke til kommentar
Plopp Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 ja det er riktig det du sier jeg har en AMD xp på 2154mhz så er det en xp3200. Jeg har lest veldig mye i det siste Men jeg klarer ikke og bestemme meg helt. hva er det som er best i praksis: radeon x800 eller geforce 6800? jeg bruker det bare til spill jeg har sett på alle mulige diagrammer og lignende men jeg klarer ikke helt og bestemme meg. utifra fet jeg har lest er x800 xt his er best i 4xAA and 8x AF high-end system. men geforce6800 vinner i alle de vanlige testene... hvilket Grafikk Kort er best i praksis, til spilling? Lenke til kommentar
Plopp Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 jeg har endelig bestemt meg og jeg går for Hightech Excalibur Radeon X800 XT IceQ jeg bestillte det i dag! det står System Requirement Operating Systems: Windows®XP (Home or Pro) går det bra selv om jeg har windows 2000? takk for alle de fine svarene og hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå