Eminent Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hei hei har pci-e kommet siden komplett har skjermkort som skal brukes på pci-e? http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10488 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Socket T og socket 604 har mulighet for PCI-e, ja Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ja, hovedkort til socket 775 har gjerne PCI-e. Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 men dette er vell ikke noe som er vits å satse på... jeg bruker 64bit og de hovedkortene som har pci-e nå er vell ikke high end? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 men dette er vell ikke noe som er vits å satse på... jeg bruker 64bit og de hovedkortene som har pci-e nå er vell ikke high end? Disse hovedkortene er high-end som bare det. Du har vel da socket 754/939/940, siden du har en 64bit CPU, og derfor er det ingen grunn til å oppgradere til ett Intel-system. Det tar nok ikke alt for lang tid før Pci-Express kommer til AMD heller (nForce4, SiS) Pci-Express er nok noe å satse på etterhvert ja! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Pci-Express er nok noe å satse på etterhvert ja! Dual PCI-e med SLi Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 så det ville vært dumt å kjøpe dette kortet fordi nforce4 og pci-e til 64bit kommer snart? eller er det en god stund til? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 så det ville vært dumt å kjøpe dette kortet fordi nforce4 og pci-e til 64bit kommer snart? eller er det en god stund til? Nå skjønner ikke jeg helt hvor du vil. Skal du kjøpe ny PC, har du CPU, (Athlon 64)?, skal du oppgradere skjermkort? Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 jeg har et abit max3 kort men skal bytte det ut for er ikke fornøyd...... så har sett på dette kortet : http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3276 men kommer pci-e osv. snart? eller kan jeg kjøpe et nytt skjermkort og det hovedkortet nå fordi det er en god stund til pci-e osv. kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå