rc-halv Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Skal bygge pc til en onkel. De sitter ikke så mye på pcen, og har ikke behov for det nyeste og beste på markedet. Men så fant jeg dette skjermkortet: Triplex Radeon 9600 256MB Skjermkort Er det noe bra? Tror ikke jeg har hørt om Triplex før så. Noen med erfaringer eller som vet om det er noe tess? Takker for alle svar! EDIT: La til noe info.. Fikk Doom III i dag. Rått spill Endret 13. august 2004 av steinslett Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det er et helt greit kort som ligger midt i mellomklassen. Kan forresten opplyse om at kortene som har 128MB minne er raskere. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Ok. Men da går jeg heller for et 128 MB kort som er litt mer kurrant. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Ok. Men da går jeg heller for et 128 MB kort som er litt mer kurrant. Gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå