Brakballe Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Rota litt i en kassert pc og fant oppi det samme skjermkortet som var det første 3Dkortet jeg kjøpte til min første pc i hine hårde dager for den uhyrlige sum av nesten 2500.- spenn: Hercules Stingray Sweet memories.. Måtte bare dele dette Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hadde du klokket det da? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hehe.. angrer på at jeg ikke tok vare på det første mitt jeg og.. et herkules Terminator 4mb kort.. det var tider det.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 WOW! husker kortet som sto i denne jeg.. ATI rage 128PRO (fikk pappa til å kjøpe nytt kort for det gikk ikke ann å spille nfs hp2 :!: ) Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 det første eg hadde huske eg ikje.. men det andre.. hehe.. herligheten... et stk hercules 2D/3D kort og et Hercules 3DFX skjermkort som var bundet sammen med en egen kabel.. tilsammen.. den nette sum av 5000,- eg trur det blei 20 MB Ram tilsammen på dem da.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 det første eg hadde huske eg ikje.. men det andre.. hehe.. herligheten...et stk hercules 2D/3D kort og et Hercules 3DFX skjermkort som var bundet sammen med en egen kabel.. tilsammen.. den nette sum av 5000,- eg trur det blei 20 MB Ram tilsammen på dem da.. LOL! :!: Har faktisk akkurat samme kort-oppsettet i en gammel P450-maskin her, og har ikke samvittighet til å kaste det! Mye gammal moro i den maskinen... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Rota litt i en kassert pc og fant oppi det samme skjermkortet som var det første 3Dkortet jeg kjøpte til min første pc i hine hårde dager for den uhyrlige sum av nesten 2500.- spenn: Hercules Stingray Sweet memories.. Måtte bare dele dette Ser du har hengt det på veggen Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Rota litt i en kassert pc og fant oppi det samme skjermkortet som var det første 3Dkortet jeg kjøpte til min første pc i hine hårde dager for den uhyrlige sum av nesten 2500.- spenn: Hercules Stingray Sweet memories.. Måtte bare dele dette Ser du har hengt det på veggen Yep ! Sjekk da nøye illustrasjonen rundt... Datt flat jeg når jeg så effekten(e) av å fyre ein rocket i ein tunnell med dette å så prosjektilet lyse opp veggene rundt.. Senere toppet det seg (med 3DFX) med et 2D-kort og to VooDoo2 i SLI.. i alt 3 skjemkort i samme maskin.. sjefen på TG: Link til bilde Etter V3 så datt det i sammen ja... siden ble det Nvidia.. ever since.. hva nå ser jeg etter HL2... ¤¤¤ Bildet redigert til url, på grunn av at bilde ødelegger forum-designet med den størrelsen ¤¤¤ Endret 17. august 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hehe .. virker gammelt og vekker opp gamle minner Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 har et ATI rage 128Pro kort liggende her. Husker godt det jeg... *minner* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå