Gå til innhold

Noen som fortsatt sitter på PIII? :)

stærskpc

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som forsatt sitter på en PIII basert pc? Jeg er så heldig at jeg fikk knabba til meg to 600MHZ PIII fra en gåen dual-server fra fartterns kontor. Kjøpte et dual-kort fra databutikken.com, som støttet ddr-ram. Må si at jeg er ***** stolt av PIII min! :razz: Hva med dere, noen som er stolte av sin gammle arbeider?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær så snill og ikke kødd med P3! ***** stabil cpu! Har jo dobbelt så my L2 cache som Athlon :razz:!

Fint at noen fortsatt har de gode gammle! Trodde den var av utdødd rase. :smile:

Jeg må si jeg ønsker meg ett P3 Xeon system... :wink:

Lenke til kommentar

jepp PIII her 800 Mhz, kunne vel har overklokket den til 1000 men, men. Er fattig student så har ikke råd til å skifte i tide og utide som dere andre :lol:

kommer vel ikke til å kjøpe ny pc før serial ATA er på banen i løpet av neste år. Trives med min PIII jeg, holder for mitt bruk :smile:

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

jepp har en PIII 600mhz slot1 cpu på den gamle maskina mi. var jo knall den i sin tid sammen med det gamle voodoo3 kortet mitt :smile:

EpoX 8kha+

T-Bird 1400@1600

Gainward GeForce3 Ti200

256MB RAM pc2100 cas2.5@cas2

[ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-04-30 18:19 ]

Lenke til kommentar

Har en PIII 650MHz liggende rundt her et sted...

Skal få den "up & running" bare jeg får ut fingern og får skaffa meg en hdd og floppy.

(blir kongemaskin...256MB SDRAM, TNT2, SB16PCI, 4x4x24 CD-RW...)

Er fortsatt liv nok i det systemet til å kunne brukes til mye!

Har i teorien en gammel PII 400MHz også...men den fikk min mor så den er vel strengt tatt ikke min.

Lenke til kommentar

Jeg har en gammel sliter av en Pentium III 500 (katmai). Den har aldri vart vrien å ha med å gjøre. Er dønn S-T-A-B-I-L. Seriøst, den har ikke hengt seg så lenge jeg kan huske. Har gjort det som er mulig for å tyne systemet maksimalt. Satt inn ATA/100 kontroller, slengt inn masse ram, disker og et Geforce 2 GTS skjermkort. Det gjør faktisk nytta si til det meste, og jeg har egentlig ikke lyst til å oppgradere dette vidunderet :smile:

PIII Power... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...