djdaffy2003 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Kan jeg bruke den til IR receiver og hvordan skal jeg koble det?? Håper alle blir fornøyd no då Bilde størelse redusert Endret 20. august 2004 av djdaffy2003 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Vet ikke hva en SmartStation er, men denne kunne du nok har brukt. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hmm, det hadde ikke vert så vanskelig å fikse, men det kreves litt elektronikk først som så kortslutter to punkter over power knappen. Dette kommer jo til å ta litt plass og som alle vet er det lite plass i en berbar. du trenger nok en liten boks utenfor. Men, slik jeg forstår det vil disse diodene måtte lyse hele tiden fra en boks ved siden av pc`n mot mottakeren. Så skal du sette hånden foran for å starte opp? Det hadde vert meget lett å gjøre sånn at du lyser på sensoren så starter pc`n opp. det kan gjøres fks med en transistor og et relè. [offtopic]De svarte led`s ene er nok ultraviolette lysdioder, for lys som lyser svart har jeg sjelden sett [/offtopic] Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 det som du fant i laptopen din her infarød lyse ..det kan du ikke brute strømen me til de tdu tenkte di ledsa der er ikke brukende til noe annet en infarøde stråling som fks fjærnkontroll mobile tlf osv nbruker Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 djdaffy2003, bilder i signaturen er ikke lov! Desuten driter nok de fleste på forumet i din maskin og refresh rate .. Lenke til kommentar
djdaffy2003 Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) det som du fant i laptopen din her infarød lyse ..det kan du ikke brute strømen me til de tdu tenkte di ledsa der er ikke brukende til noe annet en infarøde stråling som fks fjærnkontroll mobile tlf osv nbruker HVordan koble dette då sånn at eg får IR på pcn og fins det noen programmer kult å styre pcn med fjernkontroll og kan jeg slå på pcn med fjernkontrollen då Endret 20. august 2004 av djdaffy2003 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 det som du fant i laptopen din her infarød lyse ..det kan du ikke brute strømen me til de tdu tenkte di ledsa der er ikke brukende til noe annet en infarøde stråling som fks fjærnkontroll mobile tlf osv nbruker HVordan koble dette då sånn at eg får IR på pcn og fins det noen programmer kult å styre pcn med fjernkontroll og kan jeg slå på pcn med fjernkontrollen då Finnes mange måter. Søk på google. Og ja, du kan slå av pc'en med en fjernkontroll. Lenke til kommentar
djdaffy2003 Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) !f Endret 20. august 2004 av djdaffy2003 Lenke til kommentar
djdaffy2003 Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Håper alle blir fornøyd no då Bilde størelse redusert Kan jeg bruke den til høyre den svarte dingsen til IR resiver Endret 20. august 2004 av djdaffy2003 Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det var da et vannvittigt stort bilde Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Du BØR redusere størrelsen på bildene, ellers kommer de til å bli sletta!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå