Xanitra Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har gått igjennom med Chris for første gang. Nå kan jeg velge "Once again" og velge hard eller velge real survival hva skal jeg ta for å få flest bonuser og andre artigheter? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Altså, nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har våget å spille gjennom det på hard ennå, men.... ta Hard først. Hvis du vil ha mer nøyaktig svar så gå til gamefaqs.com og se på cheats&secrets(?), der det står hvordan man unlocker alt mulig. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Vel, da har jeg egentlig 2 alternativ Enten kan jeg gå gjennom spillet med Jill.. Eller så setter jeg i gang med Resident Evil 0.. Hva synes dere jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg ville startet med RE Zero. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du gjør selvsagt som du vil, men jeg vil anbefale deg å gå gjennom spillet med Jill, så har du hele historien, avhengig av endinger. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 yepp, noe helt annet og spille som jill Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) greit, da gjør vi det, så tar jeg Zero når jeg er ferdig.. takker for svar Endret 13. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå