mr. fotball Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er noen av dere som har erfaringer med denne mobilen. Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil og jeg ser på den som det hotteste alternativet. Jeg er åpen for forslag om andre alternativer. Jeg trenger ikke: bluetooth, kamara, mp3- spiller eller radip på mobilen. Ellers ser jeg helst at mobilen er en kamskjell-telefon og at prisen er nogenlunde den samme som e100. Takker for alle svar Endret 13. august 2004 av mr. fotball Lenke til kommentar
panybs Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg hadde samsung e100 i 30 dager for å teste den fra elkjøp. Den er veldig fin og liten, jeg hadde ingen problemer med antennen. Og bundelen imponerte en del med 2 batterier. Samsung e100 er ett godt kjøp. Jeg byttet min pga. pengemangel. Hvis ikke ville jeg beholdt den så nå sitter jeg her med min 3410 Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hørte at Samsung E100 var gått ut av produksjon? Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Det vet jeg ikke noe om, men den lokale elkjøp butikken har den på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå