Bullit Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Min mor må ha ny mob. og har sett det har vært litt tilbud rundtomkring på SE T610, men har aldri fått med meg akkurat hvor det er. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Elkjøp har et tilbud på T610 til 1200 ca. med NetCom kontant (100 kr. i ringetid). Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Trenger Telenor mobil... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 noen spesiell grunn til at det må være telenor? så nettopp at de skal selge den for 995,- med netcom 100,- i ringetid på noen elitefotobutikker hun får jo til å portere nummer også. uten noe binding eller sim kan den fåes for 1683,- på www.mshop.no Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Eneste er at det er dyrt for meg og de fleste andre i familien å ringe henne, hvis hun har netcom abb. Noen som vet åssen det er når hun har telenor kontant fra før, får jeg mobilen til samme pris som de averterer med evt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå