Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er Internet Explorer avhengig av god UT hastighet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan bruke programmet NetLimiter til å begrense og eller få oversikt over hvilke programmer som bruker ADSL linjen ut, inn også for den del. Er nesten et must om du bruker enkelte typer fildelingsprogramer.

 

Edit: Var vist litt rask å svare, ser at du bruker Netlimiter ja...

 

BU

Endret av bjarneu
Lenke til kommentar
Dette er grunnen til at jeg bruker en liten slump ekstra per måned og har sdsl! Adsl er greit, men jeg anbefaler på det varmeste sdsl. En helt annen verden!

Du får samme problemet med SDSL, men ikke i like stor grad.

nei du får ikke det problemet med sdsl, jeg har en 2 mbit sdsl linje å har aldri hadd det problemet uansett om jeg sitter lastet opp i 256 kb/sek i dc++ så kan jeg uansett laste ned i 256 kb/sek, den klarer å svare på de pakkene uansett av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

*kremt* kan også legge til at rusk og rask i pc kan også få pc til å bli tullerusk. En ting er hvor mye båndbredde de ulike program bruker, en annen ting er hvordan de bruker tcp/ip (eller winsock for å vær nøyaktig), det kan også stjele ressurser, + at netlimiter er fin den bare at jeg opplever at den skaper et litt buggete atmosfære på pc'en, uten å kunne sette fingen på noe spesifikt

 

så har vi selvfølgelig den ukjente microsoft faktoren, der ting blir rart og tregt på pc med en faktor på log( tid ) eller no sånt (ekke så stø i matte, men du tar poenget)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...