-Pondus- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har ett par stk PS2 spill som har blitt veeeeldig ripete og har lyst til å ta backup av disse spillen nå som PS2`n ikke klarer å lese spillene. Jeg har som sagt chippa maskin,men jeg vet ikke hvordan man tar backup av spillene? Trenger jeg noe slags prog for det eller kan jeg bare kopiere de? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Alcohol 120% skal vel funke. Er det jeg har brukt til å lage iso av mine spill. Nå skal det sies at jeg ikke har fått testa dem siden alle orginal spilla fortsatt funker Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Alcohol 120% skal vel funke. Er det jeg har brukt til å lage iso av mine spill.Nå skal det sies at jeg ikke har fått testa dem siden alle orginal spilla fortsatt funker Så man må lage ISO av spillene? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Alcohol 120%. Bruker den til å rippe iso's med. Funker glimrende! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Ja, det skal komme/har kommet en harddisk man kan lagre spill osv på til ps2. Denne kan du lagre flere spill på, og gjerne bruke den slik at du slipper å bytte cd'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå