Gå til innhold

ENDELIG ER DAGEN HER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Sitat
[iC' date=14/08/2004 : 00:00]
  Falcon_ skrev:
Jeg har også kjøpt det på Elkjøp i dag! Jeg har enda ikke blitt skremt og spillet er det mest ensformige jeg har spilt på år og dag.

Skuffet!

Selge det til meg? :dribble:

Du kunne ha fått det om jeg hadde beholdt denne pc'n, men nå er det snart en ny pc eier som får DooM 3 på kjøpet.

Lenke til kommentar
  Falcon_ skrev:
  MeTa skrev:
[iC,14/08/2004 : 00:00]
  Falcon_ skrev:
Jeg har også kjøpt det på Elkjøp i dag! Jeg har enda ikke blitt skremt og spillet er det mest ensformige jeg har spilt på år og dag.

Skuffet!

Selge det til meg? :dribble:

Du kunne ha fått det om jeg hadde beholdt denne pc'n, men nå er det snart en ny pc eier som får DooM 3 på kjøpet.

:cry:

Lenke til kommentar

Fikk spillet i postkassen i går eg også, takk cdon. Fikk nåp lagt inn orginal cd key da. testen MP i spillet, minte meg litt for mye av Q3 av en ele annengrunn, noe som ikkje er bra syns eg :thumbdown: I tilleg til at spillet er såpass nytt erd et ikkje mange gode servere å velge mellom for meg, var elendig ping over heile linja :mad: FEEN!!! jaja vente noen uker så blir det vel bedre, og så håper eg inderlig at noen tar på seg å lage noen saftige mod`èr til spillet. Det trenger det syns eg :thumbup: sorry for evt skriver leif, sitter på jobb å stresser litt :tease:

Lenke til kommentar
  Mala skrev:
Fikk spillet i postkassen i går eg også, takk cdon. Fikk nåp lagt inn orginal cd key da. testen MP i spillet, minte meg litt for mye av Q3 av en ele annengrunn, noe som ikkje er bra syns eg :thumbdown: I tilleg til at spillet er såpass nytt erd et ikkje mange gode servere å velge mellom for meg, var elendig ping over heile linja :mad: FEEN!!! jaja vente noen uker så blir det vel bedre, og så håper eg inderlig at noen tar på seg å lage noen saftige mod`èr til spillet. Det trenger det syns eg :thumbup: sorry for evt skriver leif, sitter på jobb å stresser litt :tease:

det kommer iallefal 1 DRITFET mod dark blood den skalnokk ble SINNSYKT bra :w00t:

Lenke til kommentar
  potetgullmannen skrev:
  Mala skrev:
Fikk spillet i postkassen i går eg også, takk cdon. Fikk nåp lagt inn orginal cd key da. testen MP i spillet, minte meg litt for mye av Q3 av en ele annengrunn, noe som ikkje er bra syns eg :thumbdown:  I tilleg til at spillet er såpass nytt erd et ikkje mange gode servere å velge mellom for meg, var elendig ping over heile linja :mad:  FEEN!!! jaja vente noen uker så blir det vel bedre, og så håper eg inderlig at noen tar på seg å lage noen saftige mod`èr til spillet. Det trenger det syns eg :thumbup:  sorry for evt skriver leif, sitter på jobb å stresser litt :tease:

det kommer iallefal 1 DRITFET mod dark blood den skalnokk ble SINNSYKT bra :w00t:

hmm alriight!! håper i hvertfall det azz. Det er helt klart at Carmack og Co har satset så å si alt på single player delen i hvertfall, noe som forsåvidt er br sef!! men litt meere MP stuff ville ikkje skadet noen. Men når skal det i hvertfall vere gode MOD utviklingsmuligheter til spillet noe som bare er alvorlig bra :dribble: Gi spillet noen måneder og det vil dukke opplitt av hvert :thumbup:

Har du en evt link til info om Dark blod Mod`en?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  Veritas_ skrev:
Neeh. Ikke helt det store dette etter at havlparten av forumet har lastet ned Doom III ulovlig fra nettet og har det allerede.

Jeg vil si snarere tvert i mot. Det er jo faktisk ganske bra da at såpass mange av oss faktisk har betalt for dette (og støttet spillindustrien :p).

Lenke til kommentar

Jeg må bare si en ting, når dere starter på Doom3 så er den en dass som sikkert noen av dere har tatt en tur innom. Men når monsterene kommer å du skal i på dassen en gang til, skru opp lyden gå inn på do og ta en god titt i speilet.

Han ser så kjekk ut! ;)

Host Host!

Lenke til kommentar
  Ghost_Fox skrev:
Jeg må bare si en ting, når dere starter på Doom3 så er den en dass som sikkert noen av dere har tatt en tur innom. Men når monsterene kommer å du skal i på dassen en gang til, skru opp lyden gå inn på do og ta en god titt i speilet.

Han ser så kjekk ut! ;)

Host Host!

hehe.. Ja, bra den!

Lenke til kommentar
  Ghost_Fox skrev:

Han ser så kjekk ut! ;)

Host Host!

Ja, jeg husker den scena fra betaen! Jeg fulgte etter " lille-vofsen" inn på toalettet, og der var den ikke!

Så kom jeg på at et artig triks fra ID ville være at hvis jeg gikk og så meg selv i speilet (for å sjekke grafikk elns) så ville den komme bak fra høyre (fra mørket)!

Og jeg hadde fanken meg rett! :!:

Lenke til kommentar
  Mala skrev:
  potetgullmannen skrev:
  Mala skrev:
Fikk spillet i postkassen i går eg også, takk cdon. Fikk nåp lagt inn orginal cd key da. testen MP i spillet, minte meg litt for mye av Q3 av en ele annengrunn, noe som ikkje er bra syns eg :thumbdown:  I tilleg til at spillet er såpass nytt erd et ikkje mange gode servere å velge mellom for meg, var elendig ping over heile linja :mad:  FEEN!!! jaja vente noen uker så blir det vel bedre, og så håper eg inderlig at noen tar på seg å lage noen saftige mod`èr til spillet. Det trenger det syns eg :thumbup:  sorry for evt skriver leif, sitter på jobb å stresser litt :tease:

hmm alriight!! håper i hvertfall det azz. Det er helt klart at Carmack og Co har satset så å si alt på single player delen i hvertfall, noe som forsåvidt er br sef!! men litt meere MP stuff ville ikkje skadet noen. Men når skal det i hvertfall vere gode MOD utviklingsmuligheter til spillet noe som bare er alvorlig bra :dribble: Gi spillet noen måneder og det vil dukke opplitt av hvert :thumbup:

singleplayer delen

multiplayer delen

håper virkelig heiniken syntes jeg er en god nok "modeler" :w00t:

denne modden vil sparke venstre ROMPEBALL

Lenke til kommentar
  potetgullmannen skrev:
  Mala skrev:
  potetgullmannen skrev:
  Mala skrev:

singleplayer delen

multiplayer delen

:dribble: :!: :thumbup:

Lenke til kommentar
  potetgullmannen skrev:
  Mala skrev:
  potetgullmannen skrev:
  Mala skrev:

singleplayer delen

multiplayer delen

Hadde vært lettere å sparke HØYRE rompeball da... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...