Gå til innhold

ENDELIG ER DAGEN HER

Anbefalte innlegg

ahh for ett nydelig syn som ventet meg i postkassa i dag.. :love:

bere så litt på den velkjente pakken fra cdon før jeg tok den ut av postkassa.. ga konfolutten en stor klem og gjikk inn for og spille det.. ja.. du gjettet rigtig det er doom 3 det er snakk om.. da jeg åpneet pakken luktet jeg en deilig lukt av nytt spill. bruksanvisningen var deilig og ta på og jeg innstalerte spille .. jeg har vert i lykkerus hele dagen :love::D:yes:

ahh.. endelig er doom 3 her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Din heldiggris!!

jeg hadde tenkt å kjøpe det idag, men neida!

Alle spillbutikkene på STORD hadde SELVFØLGELIG ikke fått inn noe DOOM 3!  :wallbash:  :woot:  :angry:  :thumbdown:

Ja! AKKURAT slik var det for meg også! Jeg holdt på å slå ned han tjukke tosken i disken på Elkjøp da jeg hørte

-"Nei, vi har ikke fått det enda..."

-"Ikke fått det? Hva faen mener du med det? Når får dere det da?"

-"Vet ikke, det stod ikke noen dato... Hey, ikke skyt meg da, jeg er jo bare en budbringer!"

Hadde jeg en pistol med meg, hadde han hatt et stOOOrt hull i hodet akkurat nå!

Og ikke nok med det! Jeg reisete i 45min til neste Elkjøp...

Neeeeida! Ikke der heller! Hu fjottete dama sa at det var vanlig at varene ikke kom til noen butikker før èn uke etter lanseringsdatoen! BULLSHIT! :wallbash::realmad::cry::thumbdown::hrm:

Så dro jeg tilbake, og på hjemveien kjørte jeg innom Norli, Musikkverket, Ja til-og-med RIMI! Vel, heh...i allefall fikk jeg kjøpt meg billige og bra 5 dvd'er for å trøste meg selv med....

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

pokker så skummelt det er:P hehe hoppa høyt to gagnger.. hehe første gang da ett monster komm hoppende ut gjennom trappa hehe og andre gang når den metalplata datt ned.. hehe.. spiller seff med høy lyd utkoblet telefon avslått lys ned slåtte rullgardiner og låste dører :w00t:

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
[iC,13/08/2004 : 18:17] Neeeeida! Ikke der heller! Hu fjottete dama sa at det var vanlig at varene ikke kom til noen butikker før èn uke etter lanseringsdatoen! BULLSHIT! :wallbash:  :realmad:  :cry:  :thumbdown:  :hrm:

HVA? En hel UKE???

:cry:

Nei! Hun var bare koko! Hun sa bare masse tøys fordi hun trodde at hun var klok! Det hun sa var jo bare bullshit! Det var bare en MEGEt dårlig unnskyldning for at de ikke hadde det! :hrm:

EDIT:

^ Grunnen til at det er bra Norge ikke har frie våpenlover.

:mad: ................................... :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...