Joachim_F Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Om du er en av de mange med en hemmelig drøm om å bli en verdenskjent fotballstjerne har kanskje Sega og Sports Interactive løsningen for deg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 har dei lov til dette da? det er ikkje sikkert at alle blir så glad for å sjå bildet av ein fremmed person under sitt navn (tenker då på dei ukjente spelarane) Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Naturligvis er det slik at de ekte spillerne får sine egne bilder i denne databasen, men etter hvert som du spiller vil eldre spillere pensjonere seg, mens yngre spillere dukker opp. Bildene vil med andre ord kun blir brukt på "falske" spillere, altså spillere som ikke finnes i virkeligheten. Etter for eksempel 20 sesonger, er det nok få spillere igjen av de som spiller i dag. Det vil si at Sports Interactive må finne opp nye spillere som skal komme frem i fotballverdenen. På disse fiktive spillerne vil bildene til privatpersoner bli brukt. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 har dei lov til dette da? det er ikkje sikkert at alle blir så glad for å sjå bildet av ein fremmed person under sitt navn (tenker då på dei ukjente spelarane) Har de lov? Det er ingen som blir tvunget til å sende inn bilde, man gjør det av egen fri vilje, ja, selvfølgelig er det lov. Har du ikke lyst til å se bilde ditt under en fremmed persons navn, så ikke send inn. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Noe sier meg at det kommer til å bli sendt inn bilder av alt fra Bondevik til Julius.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 haha, dette hørtes kult ut... jeg må vurdere å sende in bilde av oppsynet mitt... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hmm, tror dere en av de folka som er avbildet utpå "Beginning PHP4" kunne tenkt seg en ny karriere? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Naturligvis er det slik at de ekte spillerne får sine egne bilder i denne databasen, men etter hvert som du spiller vil eldre spillere pensjonere seg, mens yngre spillere dukker opp. Bildene vil med andre ord kun blir brukt på "falske" spillere, altså spillere som ikke finnes i virkeligheten. Etter for eksempel 20 sesonger, er det nok få spillere igjen av de som spiller i dag. Det vil si at Sports Interactive må finne opp nye spillere som skal komme frem i fotballverdenen. På disse fiktive spillerne vil bildene til privatpersoner bli brukt. ok. då misforsto eg litt. trudde at dei kom til å bli brukt på mindre kjente/ukjente spelarar. Har de lov? Det er ingen som blir tvunget til å sende inn bilde, man gjør det av egen fri vilje, ja, selvfølgelig er det lov. Har du ikke lyst til å se bilde ditt under en fremmed persons navn, så ikke send inn. du misforsto kva eg meinte. det eg meinte var at vist bilda hadde blitt brukt på spelarar som ikkje er dikta opp, så er det ikkje sikkert at dei hadde likt det. tviler på at beckham hadde likt det vist dei brukte eit bilde av ein ukjent person og sa at det var han (beckham ville sjølvsagt hatt sitt eiget bilde, men dette var bare eit døme) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Håper spillet kommer med bedre nettverkskode og kode ellers, slikat det går raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg