joho83 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har et regnskapsprogram som heter Duett, og jeg må flytte det fra C: til D:. For C: skal formateres og jeg skal legge inn windows XP der. Har ikke brenner. Problemet er at når jeg har flyttet duett fra C: til D: så funker det ikke lengre, hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg tipper du må reinstalere det, hvis du ikke har speila d: harddisken da.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du kan ofte ikke bare flytte et program. Også hvis du kopierer det tilbake på C: etter reinstallering så vil det ikke virke. Du vil trenge installasjonsprogrammet. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hm, er det som er problemet, har ikke instalasjonsfilene....... Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hrisebro(eller noen andre): Kan du forklare 'speila'? Raid-oppsett? Er ikke speiling et alternativ der? Men heter det allikevel D: hvis den er speila fra C: ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå