Gå til innhold

Haster, hvordan Lcd skjerm.


Drizt

Anbefalte innlegg

har valget mellom disse:

 

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=18035

 

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=16129

 

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=17001

 

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=17881

 

Til bruk til spill, film , etc etc.

 

Må bestille snarest da jeg flytter i ny leilighet og må skrape 19" crt skjermen min :ermm:

 

Men kult med ny skjerm da :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til spill og film ville jeg tatt Philips skjermen, med tanke på at den ikke har noe synelig etterslep og diverse.

Tror ikke etterslep på film er noe nevneverdig problem på noen av disse skjermene...men kan jo være. :hmm:

Etterslep er jo et problem på 19" generelt (spørs jo hvor mye du spiller), men ikke på Phillips-skjermen :thumbup:

Skal jeg kansellere ordren på 193p med 20ms? :blush:

 

Selv om jeg ble litt forelsket i denne da http://graphics.tomshardware.com/display/2...326/lcd-04.html

Lenke til kommentar

Er det spill jeg skulle brukt skjermen til hovedsaklig så hadde jeg ikke tvilt på hva jeg skulle ha kjøpt.

Og da er nr 1 Phillips.

Greit den har ikke DVI,men den er tross allt rimlig for å være en 19"

Og som flere sier her som er litt viktig hvis man liker FPS spill så har den ikke etterslep;)

Lykke til med ditt valg og kjøp. :D

Lenke til kommentar
Conclusion

 

With a lower response time of 20ms, this monitor manages to exceed our expectations.  Much time was put into this monitor, providing a high quality product. The swivel base, buttonless design, and high quality resolution result in a sleek, compact design making this monitor a great choice.

 

However, even with the lower response time, this monitor may have some ghosting problems with those interested in intense gaming or large animation projects.  Light-to-moderate gamers and ordinary users should have no problem enjoying the quality provided in the Samsung SyncMaster 193P monitor.

 

ipKonfig.com and Samsung are currently looking into the game lock-up issue and will report back with solution that is reached regarding this. As we have mentioned, this is not a serious issue with this monitor; once the software has been set up to the user's liking, there is no need to leave it running in the background. A newer upgrade of MagicTune will be released soon to address these issues.

 

 

 

Tatt fra en reviewsite fra nettet av 193p. Er ikke hardcore gamer, så den får holde ;)

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Er det spill jeg skulle brukt skjermen til hovedsaklig så hadde jeg ikke tvilt på hva jeg skulle ha kjøpt.

Og da er nr 1 Phillips.

Greit den har ikke DVI,men den er tross allt rimlig for å være en 19"

Og som flere sier her som er litt viktig hvis man liker FPS spill så har den ikke etterslep;)

Lykke til med ditt valg og kjøp. :D

Mange skjermer som får etterslep nettopp på DVI, men ikke på Analog.. Kanskje fordi det er høyere oppdateringsfrekvenser på analog. Jeg vet ikke sikkert, men jeg trur det kanskje er en grunn til at den ikke har noe etterslep?

Lenke til kommentar

De er rask på itbutikken. Allerede tatt ut fra lager. Bekreftelsestidpunkt på ordre.kl 16:55.

Tatt ut fra lager, 17:05. Kjapt må jeg si.

 

Er jeg ikke fornøyd med skjermen så sender jeg den tilbake og kjøper Philipsen, frakt er en liten pris å betale når det allerede er snakk om mange tusen...

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Mange skjermer som får etterslep nettopp på DVI, men ikke på Analog.. Kanskje fordi det er høyere oppdateringsfrekvenser på analog. Jeg vet ikke sikkert, men jeg trur det kanskje er en grunn til at den ikke har noe etterslep?

Denne skjermen har jo ikke dvi,men denne skjermen hadde nok ikke hatt noe problem med etterslep selv om den hadde hatt dvi.

Selve panelet i seg selv er mere enn rask nok til å ikke få etterslep.

Dvi har en maxgrense,men denne skjermen har TN panel.

Etter min erfaring med skjermer, er det etterslep på DVI så er det også på analog.

Hvorfor de antagelig ikke har laget dvi inngang på denne er sikkert for å spare kroner.

 

 

 

P.S. grattis uansett med din bestilling av skjerm. trur nok du blir fornøyd med den du besstilte.. :yes:

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar
Mange skjermer som får etterslep nettopp på DVI, men ikke på Analog.. Kanskje fordi det er høyere oppdateringsfrekvenser på analog. Jeg vet ikke sikkert, men jeg trur det kanskje er en grunn til at den ikke har noe etterslep?

Denne skjermen har jo ikke dvi,men denne skjermen hadde nok ikke hatt noe problem med etterslep selv om den hadde hatt dvi.

Selve panelet i seg selv er mere enn rask nok til å ikke få etterslep.

Dvi har en maxgrense,men denne skjermen har TN panel.

Etter min erfaring med skjermer, er det etterslep på DVI så er det også på analog.

Hvorfor de antagelig ikke har laget dvi inngang på denne er sikkert for å spare kroner.

 

 

 

P.S. grattis uansett med din bestilling av skjerm. trur nok du blir fornøyd med den du besstilte.. :yes:

Tusen takk, bare kvaliteten er halvparten av designet så er jeg fornøyd :love:

Lenke til kommentar

Skal snart kjøpe en Nec 17060 NX, og den er det jo som sagt DVI på, men eg veit ikkje kor eg får tak i en DVI kabel. Har sett litt på nettbutikka og sånt, men der er det so mange forskjellige at eg blir forvirra, which one is it?

 

Skal forresten ha et X800 Pro kort, er ikkje sikker på kva for eit.

 

hjelp? :innocent:

Lenke til kommentar
Skal snart kjøpe en Nec 17060 NX, og den er det jo som sagt DVI på, men eg veit ikkje kor eg får tak i en DVI kabel. Har sett litt på nettbutikka og sånt, men der er det so mange forskjellige at eg blir forvirra, which one is it?

 

Skal forresten ha et X800 Pro kort, er ikkje sikker på kva for eit.

 

hjelp? :innocent:

DVI kabel følger som regel med skjermen da.. Og Hightech Excalibur X800 PRO er å anbefale..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...