Joachim_F Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Quantic Dream har akkurat lansert en svært imponerende trailer fra den innovative og spennende thrilleren Fahrenheit. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 dette virker som eit meget spennende spel. gleder meg til å høyre meir om det. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hva slags sjanger er dette spillet? Hvis det er enda et pek og klikk spill blir det drit Endret 27. februar 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hva slags sjanger er dette spillet? Hvis det er enda et pek og klikk spill blir det drit Jeg vet ikke om det blir et pek&klikk spill, men sjansen er egentlig stor. Hvorfor i huleste skulle det bli dårlig bare fordi at det er et pek&klikk spill?! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvorfor i huleste skulle det bli dårlig bare fordi at det er et pek&klikk spill?! Nei fordi jeg har dårlig erfaring med pek og klikk spill. Helt siden jeg rundet Post Mortem har jeg fått av smak for den type spill. Blir rett og slett for kjedeligt å klikke deg frem og tilbake. Det imonerer meg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvorfor i huleste skulle det bli dårlig bare fordi at det er et pek&klikk spill?! Nei fordi jeg har dårlig erfaring med pek og klikk spill. Helt siden jeg rundet Post Mortem har jeg fått av smak for den type spill. Blir rett og slett for kjedeligt å klikke deg frem og tilbake. Det imonerer meg rett og slett ikke. Da vil det si at om det blir et pek&klikk spill, vil det ikke appellere til deg, ikke at det blir dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg