josthmor Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hei.. har klart og glemme passordet til mailen min.. men det ligger lagra i outlook express.... er det mulig og finne igjen passordet i no register eller no??? orker ikke ringe 25 kr.pr min linja til telenor... Lenke til kommentar
x-team Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ehe.. dette er da litt feil postet da.. :!: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 orker ikke ringe 25 kr.pr min linja til telenor... Prøv supportchatten på online.no og hør om de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
pæren Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Siden du har en onlinekonto er passoret kanskje det samme som du bruker når du logger på internett? Såfremt at du bruker samme konto selvfølgelig... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Flytter denne fra Data/ok gennerelt til Internett og nettverk Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hei.. har klart og glemme passordet til mailen min.. men det ligger lagra i outlook express.... er det mulig og finne igjen passordet i no register eller no??? orker ikke ringe 25 kr.pr min linja til telenor... |Hvis du har online konto koster det 39 øre pr. min å ringe Telenor for å få nytt passord. Har du Frisurf koster det 8,75 pr. min. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Går det ikke ann å få passordet tilsend på mail da?? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 kjempe enkelt siden det sendes i klartekst.... Last ned og installer en pakke sniffer, f.eks ethereal www.ethereal.com og start dette, last ned mailen og programmet viser passordet ditt i klar tekst Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Går det ikke ann å få passordet tilsend på mail da?? Enten pr brev eller pr SMS. Lenke til kommentar
josthmor Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 takk skall du ha fullifaencom funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå