El Fantasma Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Heisann! Prøvde å søke, men fant ikke noe svar desverre..... Må man registrere produktnøkkelen FØR man installerer SP1? Når jeg prøvere å inst SP1, får jeg melding om at en eller annen fil (husker ikke navnet) er i bruk av et annet program! men jeg har jo ingen andre progam som kjører, så forstår ikke en ****..... har installert SP1 flere ganger før, og har aldri fått denne meldingen... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 er det ATAPI.SYS . Isåfall må du avinstallere deamon tools først . Reboot . Prøv service pack igjen . Hvorfor legger du inn sp1 og ikke sp2 ? Kanskje norsk os . ... Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Ahhh...har Demon Tools installert ja, kan være det! Har norsk OS ja....har hørt at det er myyyyye tull og vas med SP2....dessuten er det jo tydligvis en del prog SP2 ikke støtter etter hva jeg har lest.. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Regnet med at det var deamon tools , og det er ikke windows feil , men at programmet er dårlig skrevet , slik at det ikke kjører noen service som windows har kontroll over og får stoppet deamon tools beslag av atapi.sys. Ikke noe tull og vas med SP2 . Det den best og mest omfattende testede servicepack ms noensinne har laget . *Anbefales* ... Endret 13. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå