Dinsdale Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Det finnes to typer mennesker her på forumet: 1. De som må poengtere at en post er i feil kategori, og gjerne lage en uinteressant diskusjon utav det. At deres mål ofte bunner i at de vil bli moderatorer er jo soleklart, men må vi andre lide for det? 2. De som bruker "report-knappen". Ikke nødvendigvis for klage på en post, men for å gjør moderatorer oppmerksom på en feil/dårlig post. Jeg vil oppfordre moderatorer til å velge hvilke framgangsmåte dere foretrekker. Velger dere type 1 skal jeg holde kjeft. Velger dere derimot type 2 vil forhåpentligvis mange vurdere metoden de bruker , og velge en annen taktikk. Så slipper vi mange idiotiske svar på tråder. Endret 13. august 2004 av Dinsdale Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Denne posten er i feil kategori *hydr* For en glimrende ironi. Endret 13. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Jepp, denne er en av de bedre feilpostene jeg har sett på lenge! Men jeg skjønner poenget ditt, en del som henger seg opp i "bagateller". Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Dette har ingenting med gamer.no som side å gjøre. Flyttes til "Tilbakemeldinger om forumet" da det er et spørsmål som er forum-relatert Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 Fremgangsmåte en går under spam og off topic og er absolutt ikke å foretrekke. Bruk reprt-knappen og hold kjeft i tråden er mitt råd dersom dere ser noe feil. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 QUOTE (enden @ 14/08/2004 : 12:17) Fremgangsmåte en går under spam og off topic og er absolutt ikke å foretrekke. Bruk reprt-knappen og hold kjeft i tråden er mitt råd dersom dere ser noe feil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2004 Rapporter Del Skrevet 14. august 2004 QUOTE (enden @ 14/08/2004 : 13:17) Fremgangsmåte en går under spam og off topic og er absolutt ikke å foretrekke. Bruk reprt-knappen og hold kjeft i tråden er mitt råd dersom dere ser noe feil. Man må bare like enden :rup: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg