Lord Hell Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har fått tilgang til naboens(Kamerat) Wlan (3com) er student og har dårlig råd, er derfor litt skeptisk på å kjøpe meg ett pci kort med antenne ledning. sto med laptop(intigrert 11b) uten for mitt vindu og fikk 2 mb signal.... fra der som pcen min står, ble signalet for svakt, Anbefalinger til kort med antenne evt, forstærker opplegg. Anbefalinger,råd ? evt Links ? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har fått tilgang til naboens(Kamerat) Wlan (3com)er student og har dårlig råd, er derfor litt skeptisk på å kjøpe meg ett pci kort med antenne ledning. sto med laptop(intigrert 11b) uten for mitt vindu og fikk 2 mb signal.... fra der som pcen min står, ble signalet for svakt, Anbefalinger til kort med antenne evt, forstærker opplegg. Anbefalinger,råd ? evt Links ? Hvor langt er det? Trådløst PCI kort må du uansett ha, samme med antennekabel. Men antenne kan du jo bygge deg selv av en blikkboks. Blikkboksantenne Kabel ("pigtails") kjøper du billigest her PCI kort får du tak i billig her. Pass på at du får med mulighet for utvendig antenne og at du kjøper riktig kabel. Lykke til! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Det er ca 10-15 meter til naboens husvegg Noen Pci Kort som anbefales evt. links ? Endret 13. august 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå