Gå til innhold

hvorfor er stengt ute?

Q-TEC mannen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner at det er det du mener, men det er et par påfallende tilfeldigheter:

1. Kun 9 poster, plutselig ble du veldig ivrig her på forumet

2. Registrert 12. August 2004, dvs. i går.

Neida, flott at du stiller opp for kompissen din, men det er ikke veldig lurt å sette spørsmålstegn til hans utestengelse i offentlig fora, send heller en PM, så slipper du slike meningsløse svar (som mitt) :)

Lenke til kommentar

100% advarsel er iallefall noen måneder ban, tror ikke vi har fått opp et skikkelig system på hva som skjer da. Forumet, teknisk sett, permbanner deg da.

Dette kan du forrresten heller ta i PM med den moderatoren som utestengte kameraten din. Posten stenges.

Lenke til kommentar
hallo!

Jeg lurte på hvorfor FORD..NOZ er ute stengt fra forumet,så jeg håper de som har stengt han ute forklarer meg hvorfor!! :yes:

og han for ikke komme på forumet før den 15 august!"!!!

For å svare :

Ford..noz hadde en alt for stor avatar. Jeg fjernet den, og ga beskjed om at den var fjernet på grunn av at avataren var for stor. Ba han om å legge inn en avatar som var i tråd med retningslinjene (ga ikke advarsel). Kort tid etter var samme, for store avatar på plass igjen. Ga nå advarsel, og fjernet avataren. Enda kort tid etter, var ny avatar på plass, men også den for stor. Det er grunnlag for midlertidig utestengelse.

Men din tilstedeværelse her på forumet er mystisk. Du er registrert samme dag, eller dagen etter at ford..noz ble bannet. Du har etter det hatt en del poster, uten å ha hatt noen poster før. Du har samme IP adresse som ford..noz. Du er klar over at slike ting kan føre til IP permban, hvis vi finner ut at dere er en og samme person?

Ta videre diskusjon i PM med meg. Slike ting skal ikke tas offentlig i forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...