jovian Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei - Jeg har en Sony T68! Med Telenor-abonnement på hytta har jeg 1 strek på mobilforhold-grafen, og i noen tilfeller brytes samtalene. Har noen av dere et godt tips til en ekstern antenne slik at jeg kan få "forsterket signalene" eller liknende? Kjøpte en billig-antenne som man liksom legger rundt telefonen, men det hjalp ikke så mye.. Alle tips mottas med takk Hjelp!! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kjøp en hytte som ikke ligger langt ut i bushen, det hjelper.... :-) Lenke til kommentar
jovian Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 :!: Smart-ass! Du skal ikke se bortifra det. Irriterer meg sykt over brutte samtaler. Andre som har tips? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 skaff deg antenne på taket.. du må jo da ha en telefon med antenne utgang.. men det finner du vel en 6310 eller noe slikt til:) eller en SE om de har da.. Lenke til kommentar
joschram Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kjøp deg en retningsbestemt yagi-antenne på Clas Ohlson til kr. 349,-. Den har 10 dB forsterkning som også betyr 10 ganger forsterkning av signalet. I tillegg til denne må du ha en adapterkabel til din telefonmodell. Du finner alt på http://www.clasohlson.no/ Johannes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå