eriksenps Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg sliter som mange andre med usb-problemet. Den eksterne harddisken er rimelig ubrukelig for tiden. Noen som kan løse det eller vet noe om når det blir løst? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) får bluescreen hvis jeg innstalerer divx pro, får bluescreen hvis jeg innstalerer norton systemworks 2005 edit: ikke engang partitonmagic 8.02 funker Endret 7. november 2004 av Goodall Lenke til kommentar
iacob Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har en evo800c laptop og sliter med treg oppstart etter standby. Nå går det faktisk fortere å skru av og på maskinen. Anyone? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Etter at jeg innstallerte sp2 så er det flere programmer jeg ikke greier og installere eller kunne kjøre etter installasjon...Noen ideèr... Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har problemer med å sende filer over dcc på irc og msn pga, når jeg trykker på "send filer" på msn f.eks kommer jeg direkte til Mine bilder mappa som klikker.. og msn\IRC slår seg av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå