Gå til innhold

Windows XP SP2 - Bugthread

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumt å ikke oppgradere når de har fikset problemene, ja. Jeg er alltid ivrig til å oppdatere alt fra BIOS til drivere og programvare, og mange ganger har dette vist seg å være en dårlig vane :( . Oppgraderte BIOS en gang rett etter den var kommer ut og dagen etter trakk de hele greia tilbake og lata som den aldri hadde eksistert...Sleit med å reversere i 2 uker :no:

Lenke til kommentar

Har tatt format C. Lagt inn win xp pro sp1 eng. La inn norton system works 2004. Oppdaterde denne.

La inn sp2 som jeg lastet ned fra win-xp.no

Etter at har lagt inn sp2 kommer jeg inn på internett i ca 1-2 min før jeg får meldingen. Internet Explorer could not open the search page.

Prøvd blaster fix og ad-aware men det hjelper ikke.

Nå som jeg har bare sp1 får jeg heller ikke oppdatert kritiske oppdateringer til sp1 før sp2 kom.

Lenke til kommentar

Nero 6 Ultra funker ikke helt bra, iaff med musikk. Skjer akkurat det samme som når du brenner cden for "fort". Spilleren i bilen mister lyden littegrann sånn ca hvert tienede sekund, og det finnes ikke irriterende i det hele tatt..:hrm: Har nettopp innstalert nyeste updaten til nero, men funka like dårlig.

Lenke til kommentar
Nero 6 Ultra funker ikke helt bra, iaff med musikk. Skjer akkurat det samme som når du brenner cden for "fort". Spilleren i bilen mister lyden littegrann sånn ca hvert tienede sekund, og det finnes ikke irriterende i det hele tatt..:hrm: Har nettopp innstalert nyeste updaten til nero, men funka like dårlig.

Det har ikke jeg prøvd enda men brenne dvd filmer med nero6 er ikke noe problem her iallefall .

..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Får ikke fjernet MSN Messenger...........

Prøver a fjerne det gjennom Control Panel, men... går ikke, sier at jeg må sette inn en CD som heter Messenger....

SP2 = :roll:

Lenke til kommentar

tja.. jeg fikk jo en ganske kje bug når jeg innstallerte sp2... så den gikk rett ut igjen :p

når jeg skulle reboote etter å ha innstallert sp2 så fikk jeg meldinga "NTLDR is missing, press ctrl + alt + del to reebot" ... så jeg fikk ikke boota... formaterte og har holdt meg langt unna sp2 siden :thumbdown:

Lenke til kommentar
tja.. jeg fikk jo en ganske kje bug når jeg innstallerte sp2... så den gikk rett ut igjen :p

når jeg skulle reboote etter å ha innstallert sp2 så fikk jeg meldinga "NTLDR is missing, press ctrl + alt + del to reebot" ... så jeg fikk ikke boota... formaterte og har holdt meg langt unna sp2 siden :thumbdown:

Dette er ikke et SP2 problem, søk i Windows forumet etter ca 1000 tråder om dette.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har merket 2 ting til nå...  Har mistet usb2 støtten, samt et par programmer (free internet tv) vil ikke starte.

Har prøvd å kjøre usb2 fixen fra microsoft (som tilhører sp1) men får bare beskjed om at jeg har en nyere service pack installert.. 

Hmmm... 

Har også prøvd meg på¨en roll back  :blush: ...  holder nå på med en reinstallasjon  :p

Får heller ikke USB2.0 opp å kjøre på SP2, noen som har tips?

Er desperat!!!

Endret av D-Fender
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Innstalerte Nero 6.3125 siden jeg har Plextor 712. Skulle prøve bitsetting.

Etter brenningen var klar skulle jeg sjekke i Nero info.

Fikk da bluescreen og Bad-Pool-Header. Koblet ut brennerne, men det hjalp ikke. Avinnstalerte Nero, hjalp ikke. Avinstalerte SP2, alt OK.

Nero 6.3125 går tydligvis ikke bra med SP2. Hadde 6.3120 fra før og det fungerte med SP2.

Jeg søkte på nettet og mange med Bad-Pool-Header hadde tydligvis mistanke til SP2.

http://boards.support.roxio.com/roxio/boar...e.id=3460#M3460

SP 2 er helt klart ikke ferdig ennå. Min erfaring er vente hvis du skal brenne med Nero med bitsetting. Har SP2 på en anne Pc, men her er ikke brenner. Få se hvordan den går.

Andre som har erfaring med min kombinajon SP2/Nero 6.3125 og bitsetting/Plextor 712?

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...