Bruun Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg ser at det er utrolig mange som klager over forskjellige bugs i SP2. Hvis alle kan poste sine problemer her ville det vært enklere å få oversikt. Hvis du skal poste bug, start med å skrive [bUG #x]. Hvis du har en løsning på en annen's problem svar slik: [Løsning #x]. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Ikke stor entusiasme her nei... Kanskje ikke den beste idèen jeg har hatt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 ingen dårlig idé, men problemet til mang eha rvel vært å kople seg opp til internett etter de innstalerte sp2. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ikke en eneste en. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Var det ikke noe om at man kun kan ha 10 connections eller noe? M.a.o. hadet bra til alt av P2P? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Det er vel en begrensning på antallet forbindelser per tidsenhet (10/sek om jeg ikke husker feil). Er det over det legges forbindelsen i ei kø og venter på tur. Tror ikke det skal være store problemer med dette - neste versjon av de fleste programmene burde innføre logikk for å unngå og havne i køen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har ikke merket noen så langt. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Fungerer perfekt på alle mine maskiner. Lenke til kommentar
applet Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kan ikke lenger koble til min samba server med mitt eget brukernavn på denne maskinen. Det funker med mitt brukernavn fra en annen maskin og det funker med en annen bruker på min maskin. Jeg kan browse root på samba-maskinen, men ikke koble til noen av folderene, da får jeg "Access is denied" Har forsøke å lage ny bruker i samba men ikke forsøkt enda å slette min bruker og opprette en ny, men det har jeg også veldig lyst til å slippe... Er ikke bombesikkert på at dette er et SP2 problem, men jeg har aldri opplevd noe lignende før etter at jeg installerte SP2. Det fungerte faktisk i førsten, så ville den ikke, reboota, da funket det. Så ville den plutselig ikke igjen og nå er det ingenting jeg kan gjøre for å overbevise den. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Er jeg den eneste som ikke kan spille av xvid-filmer uten at maskina klikker? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 alt bluetooth funker, men ikke sende et bilde TIL eller FRA maskina. får denne error hver gang akkurat i det bildet skal mottas fra min mobil Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har merket 2 ting til nå... Har mistet usb2 støtten, samt et par programmer (free internet tv) vil ikke starte. Har prøvd å kjøre usb2 fixen fra microsoft (som tilhører sp1) men får bare beskjed om at jeg har en nyere service pack installert.. Hmmm... Har også prøvd meg på¨en roll back ... holder nå på med en reinstallasjon Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 alt bluetooth funker, men ikke sende et bilde TIL eller FRA maskina. får denne error hver gang akkurat i det bildet skal mottas fra min mobil Imon.dll hører til NOD32. Prøv å skru det av. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 hehe, den kom litt for seint. installerte likegodt dells nye driver igjen. og alt fungerer perfekt + at den er enklere og har mer muligheter. men skal huske nod hvis jeg er i samme situasjon senere Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Problemer med downloads via BitTorrent (bruker Torrentstorm 1.3) (gikk aldeles utmerket før SP2 ble installert) Mediaplayer 10 kræsjer. Har hatt WMP10 en stund og det funket fett med alt av codecs osv. Og hvorfor i hule he|v3te skal egentlig WMP 10 og Messenger 6.2 på død og liv installeres på nytt når det ligger inne på systemet fra før. TÅPELIG! Av en eller annen grunn fikke jeg helt sånn følelse da jeg hadde installert SP2. Vet ikke helt hvorfor. Kommer til å formatere maskinen. Hadde planlagt fresh install uansett og nå har jeg den motivasjonen jeg trenger! Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 eneste problemet jeg har hatt er med Laptoppen min og SP2, der vil den ikke slå seg av, men det er ikke noe kjempe problem, men kunne vært greit å få det løst allikevel. får vel løst det i neste uke når jeg formaterer den. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Heldigvis har de gjort det lettere for warez'ere ved å fikse denne; You Cannot Open Certain System Information (.nfo) Files Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Heldigvis har de gjort det lettere for warez'ere ved å fikse denne; You Cannot Open Certain System Information (.nfo) Files .nfo i windows har INGENTING med warez å gjøre . :!: nfo er en registrert filextension for msinfo32 og formatet er xml. Kjør Start - run - msinfo32 Gå på file - save Gi msinfo32 filen et navn (NFO =System iNFOrmation File , msiNFO) Så kan den åpnes med å dobbelklikke . De "andre" NFO filene kan man åpne med wordpad eller en annen teksteditor som støtter formatert tekst . http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;308549 Endret 19. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Var det ikke noe om at man kun kan ha 10 connections eller noe? M.a.o. hadet bra til alt av P2P? Man kan ha mange connections . Det gjelder oppkoplinger/connections som ikke svarer . Det værste som kan skje er at P2P programmet bruker et par minutter mere for å sette opp utgående connections . De hostene som er mislykket haver i den køen. The TCP/IP stack now limits the number of simultaneous incomplete outbound TCP connection attempts. After the limit has been reached, subsequent connection attempts are put in a queue and will be resolved at a fixed rate. Under normal operation, when applications are connecting to available hosts at valid IP addresses, no connection rate-limiting will occur. When it does occur, a new event, with ID 4226, appears in the system’s event log. http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...ion127121120120 Endret 19. august 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå