DoleDuck Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei.. Har sett på 5140, og lest litt om den på nettet. Liker den egentlig veldig godt, men må si at jeg synes menyene ser stygge ut. Er det mulig å endre "grafikken" til de ulike meny-ikonene? (slik at de for eksempel ser ut som ikonene på 6230..) Håper noen kan svare meg på dette lille, rare spørsmålet.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du har to valgmuligheter: Rutenett eller et og et ikon du blar med. Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 men syns fortsatt bakgrunsstripene er helt jævlige på 5140.. må finne ut hvordan man kutter ut disse!Noen tips? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 du tenker på fargen? den kan du endre på display instillinger Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) du tenker på fargen? den kan du endre på display instillinger Takker og bukker.. men går ikke ann å fjerne stripene i bakgrunnen helt.. Dette ble faktisk et lite irritasjonsmoment for meg Arrrrrgggggggggg Endret 13. august 2004 av Gauty Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hmm.. nå er jeg ikke helt med her.. hvilke striper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå