Gå til innhold

Telenor, DETTE er forjævelig !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor er de støggeste, jeg har sagt det før. Det eneste som er bra med dette, er at det er så teit at de garantert kommer til å miste mange kunder på det. For øvrig vil jeg utfordre alle til å si opp sitt telenor-abonnement med øyeblikkelig virkning (de vil framdeles få litt penger av tele2 og de andre, pga. at de av en eller annen grunn eier linjene).

Men egentlig er dette litt latterlig av Telenor, fordi de kan ikke forandre kontraktene de har med folk (da vil de bli sett på som dønn useriøse, og det vet de nok.). Det er derfor tvilsomt at det vil bli endringer for de som allerede har ADSL hos Telenor.

Personlig fryder jeg meg egentlig litt, fordi jeg har NGT, 2mbit/640kbps for 398,- (student i Bergen), prisen er låst i enda 1,5 år framover. :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Maroder_S på 2002-04-30 17:35 ]

Lenke til kommentar

http://www.petitiononline.com/00132/petition.html

En kampanje mot telnor.

919 har skrevet under på 5 timer!

A note along those lines, sent from you to your friends, can make an

especially effective contribution to the petition. A successful

petition is a grassroots collaborative effort, and now it's your turn.

The power of the Internet is in your hands -- so spread the word!

Note, however, that in helping to promote this petition you are expressly prohibited from sending unsolicited bulk mail messages ("junk mail" or "spam"). This includes, but is not limited to, bulk-mailing of commercial advertising, information announcements, and political tracts. Such material may only be sent to those who have specifically requested it.

Confirmation in Error?

On the other hand, if you believe you have received this confirmation of

signature in error, and, if you received the email _directly_ from

PetitionOnline.com, then please forward this entire message, with

a brief explanation, to:

[email protected]

An erroneous signature confirmation is most often caused by a typographic error by a legitimate signer. With millions of email addresses on the internet, there are very many addresses that are only one letter apart. However, an erroneous signature confirmation could also be caused by abuse of the petition system, so all confirmation errors will be investigated carefully.

By the way, we don't keep any email distribution lists associated with petition signers at PetitionOnline.com, so there is never any mail list here you'd need to be unsubscribed from.

We honor you for the courage of your convictions. And we thank you for participating in the free and open expression of public opinion.

Best wishes,

Kevin Matthews

Director

PetitionOnline.com

Har du en sidedør til et Chieftec Dragon DA01 serien? Samma hvilken farge. kan kjøpe for 200kr. Kontakt meg på [email protected]

[ Denne Melding var redigert av: simiden på 2002-04-30 17:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-30 17:23, Maroder_S skrev:

Dimm, hva mener du med regjeringen til Telenor? Telenor er ikke statsstyrt i dag, hva mener du egentlig?

bare en "talermåte", med regjeringen i telenor mener jeg de sitter ved makta.

Lenke til kommentar

Kutt ut Telenor!

Det er det eneste som hjelper.

Har du mobiltelefon... bytt selskap!

Har du internett... bytt selskap!

Har du vanlig talefon... bytt selskap!

Det nytter ikke å grine hvis ingen gjør noe med det! I dette landet har Telenor monopol på kobberlinjene, hvilket betyr at vi er nødt til å betale til Telenor for å kunne ha en telefon i stua. MEN VI TRENGER DA VEL FOR FA** IKKE FORE HERMANSEN MED MER ENN DET?

Jeg har ikke vært kunde hos Telenor på flere år, og kommer ikke til å bli det heller.

Så bytt selskap, og fortell Telenor hvorfor dere gjøre det!

Lenke til kommentar

De sier volumtaksering, ikke tellerskritt. Det betyr at du betaler pr. MB, GB e.l, ikke per minutt. Ikke at det er noe bedre.

Dessverre tror jeg ikke det nytter med andre aktører på ADSL-markedet, så lenge Telenor eier kobberet. Det blir ingen riktig konkuranse. Det beste hadde vært om telenettet var eiet av et selskap utenfor Telenor, som gav like priser til alle aktører (inkl. Telenor).

Egentlig så er de virkelige konkurrentene kabel- og radioopperatørene. Så synd Telenor også er sterkt inne på kabel. De har til og med kjøpt Alfanett her i Bærum, noe som medførte at utbyggingen bråstoppet. Skulle etter opprinnelige planer hatt kabeltilgang for et år siden.... Kundeservicen på digital-TV tjenestene har også gått rett på dunken etter at Telenor tok over. De eneste innen Telenor som har skjønt kundeservice er Telenor Mobil, etter min erfaring.

Synd også at operatører som UPC greier å rote det til for seg selv...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 03:16, GasMan skrev:

Kutt ut Telenor!

Det er det eneste som hjelper.

Har du mobiltelefon... bytt selskap!

Har du internett... bytt selskap!

Har du vanlig talefon... bytt selskap!

Det nytter ikke å grine hvis ingen gjør noe med det! I dette landet har Telenor monopol på kobberlinjene, hvilket betyr at vi er nødt til å betale til Telenor for å kunne ha en telefon i stua. MEN VI TRENGER DA VEL FOR FA** IKKE FORE HERMANSEN MED MER ENN DET?

Jeg har ikke vært kunde hos Telenor på flere år, og kommer ikke til å bli det heller.

Så bytt selskap, og fortell Telenor hvorfor dere gjøre det!

Kan det tenkes at mange ikke han annet alternativ?

Tenk deg litt om før du åpner kjeften

Lenke til kommentar

Jeg var nr. 2547 på underskriftskampanjen.

Skal bli spennende å se hvor mange som skriver under.

Kunne vært gøy å fått skrivd ut alle underskriftene på en skriver hos Hermansen og hovedkontoret til alle politiske partier i Norge.

ca 20000 underskrifter burdte lagge printkøa ganske kraftig.

Jobb for hobbyhackere...? :grin:

Lenke til kommentar

Satan å :sad:

KRF og HØYRE er noen svin, nei nå gikk jeg over til gode gamle AP igjen,,,

håper de kan få slutt på den der overkommersialiseringen som Høyre og KRF holder på med :sad:

Fy fan , sier jeg bare :sad:

Er det ingen som kan stopper Telenor ?

Dette KAN ikke fortsette :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 10:34, Dimm skrev:

Kan det tenkes at mange ikke han annet alternativ?

Tenk deg litt om før du åpner kjeften

"Tenk deg litt om før du åpner kjeften" -Hva slags idiotkommentar er det?

Hvis du ikke har mulighet til å bytte selskap så sier det seg selv at du ikke kan gjøre det. Men poenget er at alle som kan burde bytte. Rå makt er det eneste Telenor skjønner, og det er kun kundene som kan utøve denne makten.

Men siden du tydeligvis ikke kan bytte selskap lurer jeg litt på hvor du bor. Der jeg bor får jeg ikke ADSL pr i dag, så jeg har ISDN. Jeg må betale Telenor for å kunne ha ISDN, men jeg betaler til Netcom for å bruke linja. Så vidt jeg vet, kan du bytte teleselskap hvor du enn bor i Norge (hvordan det er på Svalbard vet jeg ikke), så på telefoni holder ikke påstanden din.

Når det gjelder internett bruker jeg Netcom der også, men jeg kunne valgt f.eks Tele2. Så vidt jeg vet er dette noe alle kan gjøre i Norge. Påstanden din sprekker igjen.

I løpet av sommeren skal jeg flytte til et sted hvor jeg kan få ADSL. Og gjett hva. Jeg kan velge mellom flere leverandører. Tiscali og Bluecom benytter Telenors utstyr, så hvis du kan få Telenor ADSL, kan du sannsynligvis også få det fra andre selskaper.

Men selvfølgelig kan det være steder som detter utenom det som er vanlige, i så fall holder påstanden din.

Poenget er at hvis noen er misfornøyd med en vare, slutt å kjøp den varen. Er man avhengig av varen, prøv et annet merke hvis mulig.

Hvis alle gjorde som jeg har gjort, ville Telenor tape så mye penger at de hadde være nødt til å lokke kundene tilbake med lavere pris.

Så jeg har et forslag til en mulig løsning, mens du har en påstand. Hvem at oss burde tenke før vi åpner kjeften...?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-01 13:48, i-am skrev:

Satan å :sad:

KRF og HØYRE er noen svin, nei nå gikk jeg over til gode gamle AP igjen,,,

håper de kan få slutt på den der overkommersialiseringen som Høyre og KRF holder på med :sad:

Fy fan , sier jeg bare :sad:

Er det ingen som kan stopper Telenor ?

Dette KAN ikke fortsette :sad:

He, he, her er karen som betaler skatter og avgifter med glede. Enjoy.

Tror du det var Høyre og KrF som privatiserte Telenor? Vet du ikke hvilket parti Hermansen tilhører? Svar: AP stemte for privatisering og Hermansen er AP tilhenger. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...