nerd-light Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hepp! Presterte å kjøre det originale hodetelefonene til min siemens sx1 i vaskemaskinen og da sluttet deler av den å virke, derfor må jeg nok kjøpe ny til den. Da lurte jeg på hvor man lettest får tak i den i oslo. har kikket på noen nettbutikker, men har ikke funnet den i noen av dem.Men vil helst kjøpe dem i en fysisk butikk i oslo slikat jeg slepper så mye porto. Noen forslag ? Betegnelse: stereo headset PTT HHS 550, mvh nerd-light Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hepp!Presterte å kjøre det originale hodetelefonene til min siemens sx1 i vaskemaskinen og da sluttet deler av den å virke, derfor må jeg nok kjøpe ny til den. Da lurte jeg på hvor man lettest får tak i den i oslo. har kikket på noen nettbutikker, men har ikke funnet den i noen av dem.Men vil helst kjøpe dem i en fysisk butikk i oslo slikat jeg slepper så mye porto. Noen forslag ? Betegnelse: stereo headset PTT HHS 550, mvh nerd-light ta kontakt med simens support eller noe.. de kan sende deg nye . det gjør i allefall SE. det kosta 200kr. med frakt som ikke var masse 20kr eller noe. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Kanskje dette virker? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Kanskje dette virker? det er jo ikke sterio , tror orginalen er stereo er det ikke det ? edit : er ikke sikker på ossen jeg skriver sterio/stereo Endret 14. august 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Nei, ser det nå. Hmm... Dessuten så funka den linken dårlig? Men jeg mener å ha sett det headsettet som følger med SX1 et sted, husker bare ikke hvor Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Du finner dem på mobiltec24.de Original Stereo-Headset mit PTT HHS-550 koster 171.25 NOK pluss frakt. (Hvis du ikke får summen på vare + frakt til å bli under 200,- kan du likevel be de om å føre verdien lavere i tollpapirene) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 så det er altså ingen utvei enn å bestille dem fra en utenlandsk nettbutikk?. Ja ja. Noen som har prøvd å bestille noe fra den mobiltec24 butikken eller ? gikk det bra ? mvh nerd-light Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 inne på club-siemens har jeg funnet bare god-lyd om mobilte24. Husk tollgrensa! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Svaret på problemet er enkelt: Bare gå til en Siemens forhandler/verksted og spør om de ikke kan bestille opp noen for deg... - Chris_p4_2.8@800: Det skrives Stereo... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ring Zodiac i Oslo på telefon 22796800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå