goldenmaggie Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hei!! jeg har akkurat kjøpt meg bærbar pc (Dell-maskin) men nå trenger jeg en diskettstasjon, for det fulgte uheldigvis ikke med! så er det noen som kan hjelpe meg?? vil ha så billig og bra som mulig!! takk for raske svar!! hilsen Angelica Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Er vel bare å kjøpe en slik en det. Lenke til kommentar
goldenmaggie Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 den virker bra nok den, men jeg har USB 2 på min maskin, er det ikke en fordel å kjøpe en som har USB 2 utgang da?? eller har det ingen betydning?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hehe. Hastigheten en floppydrive skriver/leser på, er nok litt mindre enn 480Mbps. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvem trenger diskettstasjon i dag uansett? Har snart glemt hvordan disketter ser ut Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Mulig du trenger en diskettstasjon til veldig spesielle behov. Men ett godt supplemang er uansett en Pen Drive, og vil omsider gjøre disketstsasjonen overflødig. Personlig ville jeg heller investert i det enn en USB basert diskettstasjon, med mindre du har helt spesielle behov. Endret 13. august 2004 av Folo Lenke til kommentar
goldenmaggie Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Hehe. Hastigheten en floppydrive skriver/leser på, er nok litt mindre enn 480Mbps. jeg har ikke så mye greie på det her, er det du prøver å si at det holder med en vanlig USB fordi diskettstasjonen ikke takler noe høyere hastighet uansett? Lenke til kommentar
goldenmaggie Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Mulig du trenger en diskettstasjon til veldig spesielle behov. Men ett godt supplemang er uansett en Pen Drive, og vil omsider gjøre disketstsasjonen overflødig. Personlig ville jeg heller investert i det enn en USB basert diskettstasjon, med mindre du har helt spesielle behov. det var egentlig veldig lurt!! men så er det da spørsmålet om hvilken jeg skal kjøpe!! er det noen som har noen anbefalninger?? Endret 13. august 2004 av goldenmaggie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå