Gedwyn Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 hei, Jeg har et problem(eller foreldrene mine). Min mor bruker den gammle pcen vår til å betale regninger osv på, gjennom skandiabanken.no men plutselig, så funker ikke siden lengere. Det som skjer er at man går inn på siden og da den er nesten lastet opp blir den helt blank.(under nedlastningen kan man se siden komme opp). Jeg har sjekket for virus, med nyeste anti virus fra northon, brukt ad aware,lastet ned nye java. Men ingenting hjelper. Jeg har også prøvd å ta av\sette ned sikkerheten, slått av northon auto protect. Eneste jeg ikke har gjort er å reinstallere windows xp pro, men da mister jeg sertfikatet som bare funker på akkurat den pcen. så må vi registrere oss på nytt osv. Det er også det samme problemet på fokus.no Håper på noen gode råd Mvh Gedwyn Ps Det har funket før Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du har ikke noen pop-up blokker som kanskje stopper noe av funksjonaliteten på siden? Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Nei, jeg har skrdd av den også. Lenke til kommentar
Kalima Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har du prøvd med opera? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 xp cd uten msjava kanskje ? Legg in java støtte . http://www.java.com/en/download/installed.jsp Lenke til kommentar
espenf Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Forsøk å slett alle cookies og temporære Internettfiler. Mener å huske at det gjorde susen for meg en gang tidligere. Lenke til kommentar
Gedwyn Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 ok,skal prøve følgende. Takk JEg har instalert java web start hvertfall. Går opp og tester dette. Lenke til kommentar
espenf Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Og om det fortsatt ikke fungerer, kan du sikkert bruke https://www.skandiabanken.no/SKBSecureTxt/ som en nødløsning. Dette er en meget strippet versjon av SkandiaBanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå