Ben-o Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Jeg har 2 pc'er i nettverk, og bruker router. når jeg prøver å gå inn på den andre maskinen kommer dette: [img]http://www.home.no/bendalol/No.access.JPG[/img] Og samme skiten kommer når jeg prøver fra den andre pc'n Noen som vet hva som er galt/skal fikses for å fjerne shiten? har prøvd med vanlig switch oxo.. kommer det samme edit: glømte å si noe =P Endret 13. august 2004 av BenjBøgw Lenke til kommentar
substeinar Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det kan være samme problemet som jeg hadde. I så tilfelle skrur du bare av brannmuren i windows XP. For å skru av brannmuren kan du gjøre slik: Gå inn på kontrollpanel, og finn deretter fram nettverkstilkoblinger. Høyreklikk så på lokal tilkobling, og velg egenskaper. Helt oppe i egenskaper ruten, velger du avansert, og så bare velger du vekk brannmuren. Dette må gjøres på begge maskinene. Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Hmmmm.. Har alltid hatt det av. på begge. Men takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hmmmm.. Har alltid hatt det av. på begge. Men takk for svar uansett. Har samma prob og hjelper ikke med noe brannmur for den er altid av andre forslag ? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har du samme brukernavn på begge maskinene? og om du har det, har de samme passord? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har du samme brukernavn på begge maskinene? og om du har det, har de samme passord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå