Gå til innhold

Vil denne pc kunne kjøre Doom3 på Ultra Quality?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(256mb versjonen er faktisk tregere enn 128mb versjonen.)

Ikke nødvendigvis riktig. På endel budsjett kort stemmer det, men ikke gullkortene.

Det stemmer. 9800 Pro med 256 MB minne er i alle fall lik i ytelse og ofte bedre enn 128 MB.

:Edit Og nei.. da tenker jeg ikke på den lugubre 128 bits versjonen med 256 MB minne som Sapphire har begynt med.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Og Ultra eller ikke, spillet blir ikke noe bedre av den grunn.  Du skvetter like mye i 800x600.

hehe enig... har enda ikke klart og rundet det. dukker jo opp monster overalt!

kjører Doom3 på medium kval. 800X600

specs

AMD Athlon XP-M 2800+ @2.4ghz :love:

512 ddr pc2700 (dual, 2x256)

seagate baracuda 120gb

gForce 4 TI 4800 Se 128mb

funker bra d... :w00t:

Lenke til kommentar
Siden mannen i gata ikke ser forskjell på high vs. ultra quality, er det vel ikke akkurat noe problem?

Kan du definere mannen i gata?

Er det bestefar som er halveis blind?

Jeg er en vanlig mann i gata med øye for detaljer. Jeg er veldig opptatt av bildekvalitet. Og ja. Jeg ser forskjell på high og ultra quality.

Opp-Ned mannen din har i alle fall mange detaljer ...

En vanlig mann har ikke øye for detaljer...

Det er nok desverre med bilde som med lyd... Almennheten driter nok i forskjellen mellom Best og Bedre enn best, fordi de ikke greier å se forskjellen så veldig bra. Man trenger ikke være halvveis blind for å ikke kunne se forskjell på High og Ultra High....

Om du spiller doom 3 for å kose deg med detaljene, og bruker juksekoder bare for å kunne studere folkene på nært hold? Da vet jeg ikke hva jeg skal tro...

Men over til saken:

Med 9700 pro 128mb+512mb ram kjører kompisen min High Quality 1024x768

Da har han på de værste stedene nedi 15 FPS.

Om du har påkostet deg en 19" LCD på 1600x1200 kan du vel koste på deg et kort i 4000/5000 kr klassen eller? Har du et X800 PRO/XT eller tilsvarende nVidia kort så kan du nok kanskje få viljen din :D

EDIT: Fjernet stygge feil

Endret av vidiware
Lenke til kommentar

Spiller nå i 1024x768 High quality som går helt suåert, men jeg har et annet problem..... hver gnagj eg begynner i et game så frsvinner lyden etter en 2-3 minutter.....kommer ikkke tilbake uten at jeg går ut og inn av spillet igjen.....er dette et problem som har gått igjen hos flere?

Lenke til kommentar
Lyden i spillet slår seg av hver gang jeg spiller....går en ca 2-3 min så bare forsvinner al lyd......kommer ikke tilbake får jeg har gått ut og inn igjen i spillet...UTROLIG irriterende....noen som vet hva det kan være?

slå av surround-lyd i spillet !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...