_Xander Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg, tror fortsatt at det bare er Mac-Gyver som gjemmer seg hos dere å kødder litt Jepp. jeg sitter egentlig hjemme hos DraZeN med tyggis og binders. og en bitteliten teipbit. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Jeg, tror fortsatt at det bare er Mac-Gyver som gjemmer seg hos dere å kødder litt Jepp. jeg sitter egentlig hjemme hos DraZeN med tyggis og binders. og en bitteliten teipbit. Haha, det var det jeg visste, busted. Da er det ingenting å bry seg om gutter, Mac-Gyver skader ingen Men for å være sikker så bruker jeg mitt super Ghostbuster-utstyr på deg Endret 13. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hehe, kan godt hende. btw, noen som har sett og lest historien!? hadde dette hendt med meg hadde jeg hvert redd og pissa på meg(mer enn jeg gjør på doom3 til tider) Endret 13. august 2004 av medlem-19530 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har du et kamera o.l. som kan ta opp film, ville jeg gått rundt med kameraet hele dagen slik at du kan skrue det på og ta opp film hvis det skjer noe mer i dag i huset. Legg filmen ut her Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 har filmkamera på mobilen, skal ta opp om noe mer mystifistisk skjer. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hehe, kan godt hende. btw, noen som har sett og lest historien!? Det der er jo bare kødd da! (håper jeg) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Eneste grunn til at folk ikke tror på det uforklarlige er at de frykter det. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Eneste grunn til at folk ikke tror på det uforklarlige er at de frykter det. jeg TROR faktisk på poltergeis osv. Men jeg tror ikke att det som skjedde på dem fillmen var så "uforklarligt" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det er mukluk som fucker med deg. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kødder du eller? Seriøst? Hvis ikke dette her er kødd så blir jeg seriøst redd. Var ingen vinduer eller dører oppe? Hva er polstergeist? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Det er mukluk som fucker med deg. Eller kanskje mora hans. Anyway, jeg har funnet ut at han er nyttig til minst en ting. Hater du noen, så gir du ham telefonnummeret deres. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Kødder du eller? Seriøst? Hvis ikke dette her er kødd så blir jeg seriøst redd. Var ingen vinduer eller dører oppe? Hva er polstergeist? kødder ikke Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hadde jeg vært deg hadde jeg vært livredd... Noen prøvde og åpne døren til badet mens du dusjet! Men HVA ER POLSTERGEIST EDIT: poltergeist Endret 13. august 2004 av Same- Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hadde jeg vært deg hadde jeg vært livredd... Noen prøvde og åpne døren til badet mens du dusjet! Men HVA ER POLSTERGEIST EDIT: poltergeist læs hær din tullbomm! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Den mest interresante jeg har lest her i off topic... Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Bor på Melbu i Vesterålen. Har heldigvis ikke skjedd noe siden det med døra som gikk opp rett foran meg. Var sikkert bare noen med en blodsenka, overstyla, rævkjørt BMW som suste forbi og skapte trekk elle no. Er en del sånne på melbu Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hehe, kan godt hende. btw, noen som har sett og lest historien!? Det der er jo bare kødd da! (håper jeg) Kan jo lese gjennom historien, skulle ikke tro det var tull. Uansett, alt sånt er creepy.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Jeg er så sinnsykt letta, viser seg at det faktisk var min søster som var hjemme, det som bråkte sånn var når hu la frossen laks i frysern og romsterte rundt, hvorfor hu prøvde å gå inn på badet vet jeg ikke, og heller ikke hvorfor hun låste ytterdøra når jeg var hjemme. MEN, den tingen jeg ikke kan forklare, er den døra som åpnet seg rett foran øynene mine, og den andre døra som var smellt så sinnsykt hardt igjen. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Aah, kjedelig Men det er som du sier, fortsatt to mysterier unsolved..! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 DUTTUDUTTUDUTTUDUTTUDUUUUUUUUU *nynne mcgyver theme* Jeg skal komme til bunns i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå