DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Huset vårt er faktisk halvt gammelt hus og halvt nytt, ettersom det var et gammelt hus, som vi reiv mye av, men litt av det gamle huset står faktisk igjen. Og de som bodder her før, bodde her til de døde. Utenfor her er det en gammel garasje og et gammelt uthus som ikke har vært rørt. Kanskje det er gamlingen som går igjen. Edit: Er fredag den 13 idag. Endret 13. august 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hahaha Tror nok det er noe med deg bare jeg Men slike ting kan jo være skummelt. Det kan jo være tusenvis av andre årsaker til at de dørene åpnet seg, lukket seg selv og det samme med lysene, du tenkte SPØKELSE ! med en gang og da er du overbevist om at det er det det er Men ingen ting er umulig har jeg finni ut, så det kan godt hende at det er noen levende vesener som har gjort det Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Leste du ikke?! Han tenkte ikke det med en gang.. Det var ganske mange hendelser. Og det er hendelser som er forbundet med paranormalitet og slikt tidligere fra andre steder.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Nei nei nei, kjeft på deg Nicklas, nå er jeg overbevist om at det er poltergeist, ikke levende vesener, hvis det er det, så flytter jeg til Uzbekistan. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Spøkelser og alt det der er alltid den letteste forklaringen på ting som virker skummelt, men tenk ! Det er ikke hva det ser ut som ! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 GhostBuster!!! *drar på seg Ghostbuster drakta si* Noen som trengte hjelp? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Spøkelser og alt det der er alltid den letteste forklaringen på ting som virker skummelt, men tenk ! Det er ikke hva det ser ut som ! Poltergeist er ikke spøkelse. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Det er ikke hva det ser ut som ! Helt riktig, Det er hva det ikke ser ut som. (og hvis noen skjønte mitt dumme ordspill betyr det at det er noe du ikke ser. ) Edit; støtter deg i poltergeist sammenhengen DraZen. Hvor bor du? /me vil komme og være i hus med poltergeister. Endret 13. august 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Bor på Melbu i Vesterålen. Har heldigvis ikke skjedd noe siden det med døra som gikk opp rett foran meg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 There's something wrong, - in the neighbourhood...Who do you gonna call? GHOSTBUSTERS! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) There's something wrong, - in the neighbourhood...Who do you gonna call? call kaiern! Endret 13. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Har tenkt litt på at det kan være gjenværende energi som blir utløst av tankenes kraft uten at du vet det selv. Dusjen og området med vaskerommet er en del av det gamle huset som stod der, samme med rommet til min andre søster, der døren åpnet seg. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg som trodde det var bare meg, dører har blitt slengt opp og igjen begge veier idag. Så for meg det var vinden jeg, vinduet står såvidt på gløtt. Tok såvidt og lukket døren isted og den ble slengt igjen, SKIKKELIG hardt. Har aldri kunnet tenket meg det var noe paranormalt men, hvem vet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg, tror fortsatt at det bare er Mac-Gyver som gjemmer seg hos dere å kødder litt Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hehe, kan godt hende. btw, noen som har sett og lest historien!? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 *flytte inn i et glasshus inni en militærbase som er overvåket 24/7* Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 *flytte inn i et glasshus inni en militærbase som er overvåket 24/7* HeHe du får gjøre det Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 det hørtes ekkelt ut er alene hjemme nå ,ingen spøkelser så langt Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hehe, kan godt hende. btw, noen som har sett og lest historien!? Akkurat mens jeg sitter å leser historien, blåser vinden fra det åpne vinduet ned et batteri fra vinduskarmen, samt at døra slår igjen! Scary, man! (Ja, det var vinden ...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå