tkorsvold Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei, Jeg har bestilt meg et nytt grafikkort, HIS Excalibur X800 Pro IceQII VIVO Limited Edition (langt navn). Nå lurer jeg på om dette lar seg flashe til X800XT? Hvis dere ser på linken nedenfor: http://www.rage3d.com/content/reviews/video/hisx800p/?page=2 Så vil dere se at her ligger det et bilde av rammen på dette kortet. Er dette 1.6 ns? Og hvr viktig er det å ha 1,6ns RAM for å kunne gjøre disse kortene om til XT? Lurer fælt... mvh Thorstein Korsvold PS: Fikk den nye skjermen min i går. 23" LCD med 16ms responstid. Woo hoo! (må få lov til å skryte litt, vel). Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei, Jeg har bestilt meg et nytt grafikkort, HIS Excalibur X800 Pro IceQII VIVO Limited Edition (langt navn). Nå lurer jeg på om dette lar seg flashe til X800XT? Hvis dere ser på linken nedenfor: http://www.rage3d.com/content/reviews/video/hisx800p/?page=2 Så vil dere se at her ligger det et bilde av rammen på dette kortet. Er dette 1.6 ns? Og hvr viktig er det å ha 1,6ns RAM for å kunne gjøre disse kortene om til XT? Lurer fælt... mvh Thorstein Korsvold PS: Fikk den nye skjermen min i går. 23" LCD med 16ms responstid. Woo hoo! (må få lov til å skryte litt, vel). Uten 1.6ns RAM vil du aldri klare å få XT hastighet på RAM'en. Men jeg tror de kortene har det uten å garantere noe. Mulig det er noen andre her på forumet som vet mer om de enn meg. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Hvis du ser nærmere på bildet av RAMen, så er de to siste tallen 1 og 6. Kanskje det er en pekepinn? Og uansett kan jeg vel flashe om til 16 pipelines? Thorstein Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Det er GC16 ram Du kan flashe ja... så lenge det er vivo versjon! Endret 13. august 2004 av Ducky Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Juhu! Syntes kortet hadde en drøy pris (eneste som var på lager noe sted), men dette gjør unektelig saken litt bedre! mvh Thorstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå