LarsP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Etter stor suksess på IRC i går-natt så synes jeg det er på tide å introdusere dette geniale bandet for resten av HW.no. Det er et prosjekt bestående av noen som var fjorårets avgangskull på Trondheim Katedralskole avd. musikk. Kan vel si så mye som at det er skikkelig god rock n' roll med ståkukkvokal. Surburban - NITRO Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg laget en sang av pappa. Jeg synger om: "Brødskive med nugatti" !! bosse - geiran going wild Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Etter stor suksess på IRC i går-natt så synes jeg det er på tide å introdusere dette geniale bandet for resten av HW.no. Det er et prosjekt bestående av noen som var fjorårets avgangskull på Trondheim Katedralskole avd. musikk. Kan vel si så mye som at det er skikkelig god rock n' roll med ståkukkvokal. Surburban - NITRO Som sagt før, vokalisten der kan nå langt med det spekteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå