kleberson Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg har innstallert bluetooth adaptern, og fulgt beskrivelsen på denne siden: http://deviceadvice.info/phone/nokia/7650/howto/ Men når jeg har valgt riktig bluecom-port i Nokia PC-suite, finner den fortsatt ikke telefonen... jeg har kontakt mellom bluetooth-programmet og telefonen, men ikke mellom PC-suite og tlf... Adapter: Tecom Bluetooth USB Dongle BT3033 Noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Nå er jo Nokia kjent for ikke å ha standard Bluetooth. Vet ikke om det også gjelder 6600. Lenke til kommentar
kleberson Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hmm.. hva mener du med det? Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det betyr at ikke alle bluetooth adaptere virker med Nokia telefoner. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Nå er jo Nokia kjent for ikke å ha standard Bluetooth. Vet ikke om det også gjelder 6600. Joda, det virker på 6600.. En kamerat av meg bruker det hele tiden.. Kanskje det kan være noe feil med adapteret?! Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Les hva jeg skriver da. Ja, 6600 har bluetooth, men siden Nokia er så sære, følger de ikke bluetooth standarden helt. Derfor er det mange bluetooth adaptre som ikke virker mot Nokia telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå