l33t_haxx0r Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei! Jeg har planer om å overklokke et skjemkort her: PowerColor Radeon 9800XT med 256 DDR (Den med Tomb Radider og HL-2 kupong)... Er det noen som vet om det går ann å overklokke den uten at hele dritten smelter? Jeg tenker å bruke enten PowerStrip eller ATITools.. Men man må vel bytte ut BIOS osv, må man ikke? Eller gjelder ikke det dette kortet? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg tror du ikke trenger å bytte bios. jeg tror du ure bruke power strip, det bruker jeg. men jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du må ikke bytte BIOS nei. Bruk et program kalt PowerStrip. Veldig lett å overklokke med. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg ville valgt Rivatuner, som kan hentes her.... Powerstrip har en tendens til å fucke opp systemer.. Lenke til kommentar
l33t_haxx0r Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Men PowerStrip kan vel ikke sjekke for artifacts? Og i så fall hvor mye omtrent tror dere det er mulig å overklokke med bare standardvifta? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Gjør som alle andre: Prøv deg frem. Lenke til kommentar
l33t_haxx0r Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Jada, men mener du at jeg skal bare klokke det opp med PowerStrip og kjøre 3Dmark eller no for å se etter artifacts? Og hva er sånn ca max graden på skjermkortet som jeg bør passe på jeg ikke overtrår..? Lenke til kommentar
PiiPP Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg fikk artifacts bare av å ha powerstrip på systemet mitt.. Lenke til kommentar
Morp[]eus Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ati tool 2.0 fungerer fint for min del... Har et Hercules 9800Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå