Snak3 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Noen der ute som aner hva det kan være som feiler maskina.. Når maskina har vært på en stund så har den en tendens til å bare avslutte alle programmer for så og slå seg av uten at jeg har gjort noe, kan være når jeg ser film, ircer etc etc.. Den går ikke varm.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hvor stor er strømforsyningen din ? Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Har en på 430 watt (mist) og bruker ikke noe annet enn strøm til diskene og vannpumpa. Har hatt maskina en god stund og først idag jeg fikk dette probbet, har scannet med fullt oppdatert viruscan. Endret 13. august 2004 av Snak3 Lenke til kommentar
Lab Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 har du lastet ned sp1 på en ulovlig xp-kopi, vil maskinen restarte Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 i'm pure legal.. alle problemer forsvant så snart jeg oppdaterte min msn,, fatter ikke helt hvorfor :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå