Gå til innhold

ny mobil, t630

Smidt

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe ny mobil og det jeg egentlig føler jeg mangler er kamera. altså har jeg foreløpig tenkt å kjøpe t630. det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer med mobilen (gode/dårlige) og om å betale 1699 for den er rimelig?

er det andre mobiler i samme klassen som den jeg heller bør vurdere?

takknemlig for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig synes jeg det er en bra telefon, flott skjerm og den ser stilig ut, problemet er at den har svært lite minne (bare 2 mb hvorav mye er brukt allerede), dessuten er den litt treg, f.eks til ordbok. synes kanskje 1700 er litt mye tatt i betrakning at du får f.eks en cx65 til 2100 eller en k500 til 2200 (tror jeg, kommer vel på lager straks), da disse har mye mer minne, bedre skjerm og er raskere...

Lenke til kommentar

okei. synes k500

hadde litt liten skjerm.

simens CX65 fant jeg til 2149, men hadde ikke tenkt å bruke så mye på mob.

er ikke på jakt etter en klumpete liten sak så Nokia 3220 falt ikke helt i smak.

noen som vet om det er radio til t630?

Bamsemoms nevner minnet, er det plagsomt lite. kan du illustrere hvor lite det er i mobilverden? f.eks. hvor mange bilder det er?

er den plagsomt treg, eller henger den bare litt etter? nå har jeg 3510i og den er litt treg den og så det blir nok ikke til så stor irritasjon om den henger litt etter den og.

edit:

på siden jeg leter etter mobil på finner jeg t610 til kr 1890 mens, t630 altså koster kr 1700.

jeg regner med at t630 er bedre og at det er et tilbud på denne sant?

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
noen som vet om det er radio til t630?

SE T630 har ikke innebygget radio men man kan få kjøpt Handsfree med radio. Hvis du synes K500i har liten skjerm(kanskje den er litt større enn T630 sin(?)), så har T630 like liten skjerm den også. Jeg har T610 og synes skjermen er stor nok egentlig. Både T610 og T630 har 2Mb minne og et bilde tar sånn ca mellom 20-25kb, men du må huske at det er forhåndsinstallert bilder,layout og spill som opptar plass så du har kun 1,5Mb ledig om du ikke sletter det du har bruk for. Noe som jeg gjorde.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar

SE t610 ble i en test kåret til den mobilen som gir mest stråling fra seg, med andre ord den som har størst sjanse for å gjøre deg (som mann) steril om du går med den i lommen. Noen som vet om det samme er tilfellet, altså at det avgis mye stråling, med SE t630. Forestiller meg liksom at 630 er etterfølgeren til 610.

Lenke til kommentar
SE t610 ble i en test kåret til den mobilen som gir mest stråling fra seg, med andre ord den som har størst sjanse for å gjøre deg (som mann) steril om du går med den i lommen. Noen som vet om det samme er tilfellet, altså at det avgis mye stråling, med SE t630. Forestiller meg liksom at 630 er etterfølgeren til 610.

Hvor mange tusen millioner milliarder ganger må det bli bevist at mobilstråling ikke er farlig før folk forstår det??? :realmad:

Lenke til kommentar

T630 er oppfølgeren til T610 ja og K700 er oppfølgeren til T630.

T630 er en megetm god mobil som jeg kan anbelfale. Noe annet jeg kan anbefale er å kanskje vente litt. Spare opp til mer penger(hvis du sparer) og kjøpe noe nytt. Som f.eks K500 eller noe. Det er altid lurt å vente! Billigere, bedre. Ville valgt en med mp3 spiller og radio noe som sikkert kommer til å bli mange av framover. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor mange tusen millioner milliarder ganger må det bli bevist at mobilstråling ikke er farlig før folk forstår det??? :realmad:

Ja,riktig. Forskere finner ut hele tiden at man får kreft og andre sykdommer av å spise ditten og datten, men få tall bryr seg egentlig. Bare husk va de fant ut ang. potetgull.Sorry for litt offtipic. Men jeg kan også anbefalle T630, det er like T610 bortsett fra skjerm,design og ett par nye funskjoner som My friends og preplay.

Lenke til kommentar

Kjøpte t630 for ca 2 måneder siden. Mobilen er svært god og jeg er veldig fornøyd med den. Angrer nå at jeg ikke ventet på k700, som har 45mb(?) minne, kan ha mp3 som ringetone, og man kan høre på radio høyt, ingen handsfree altså. Den har også mye bedre kamera enn t630... Nok om k700... Som sagt, er veldig fornøyd med t630, er bare noen få ting som irriterer meg, som for eksempel at ordboken er treig.

Hadde jeg vert deg, ville jeg heller kjøpt k700, likner veldig, bare mye bedre. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja,riktig. Forskere finner ut hele tiden at man får kreft og andre sykdommer av å spise ditten og datten, men få tall bryr seg egentlig. Bare husk va de fant ut ang. potetgull.Sorry for litt offtipic. Men jeg kan også anbefalle T630, det er like T610 bortsett fra skjerm,design og ett par nye funskjoner som My friends og preplay.

off topic:

kunne jo få kreft av melk for en tid tilbake også så, uansett hva man spiser eller drikker så er ikke store mengder av det bra, uansett hvor sunt det er. FOR MYE er skadelig

snakker man om stråling, hvor mange offer finnes det? :hmm: kan liksom ikke huske at det har stått noe om at mennesker har blitt ramma hardt. Ergo det må jo ta utrolig lang tid, før man tar skade av det, og det på de mest ekstreme brukere

taket kan jo rase mens man sover så, alt kan skje, lev livet sier nå jeg. Plutselig en dag finner de ut at bruk av mobiltelefon øker levetiden med 5 år eller no

ekspertene forandrer jo sine teorier i hytt og pine, og ingen eksperter på samme ting har samme konklusjon så

Lenke til kommentar

det som er et faktum er jo at mobiltelefoner sender ut stråler. Om de er skadelig eller ikke vet vi ikke med sikkerhet enda, men tiden vil vel vise det.

Virker som om de fleste er fornøyd med t630. Er det mulig å på noe måte oppgradere den (kjøpe mer minne)?

tror ikke k700 er et alternativ foreløpig, hadde ikke tenkt å bruke 3500 på mobil. kjøper heller handsfree med radio til 300 så er vel det greit nok.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler t630. den har kamera. og bra skjerm. når du bruker skjermen i solys er det vanskelig å se hva som står. Det er lite minne på den bare 2 mb. men det holder bra for meg. og telefonen sluker strøm akkuratt som k700i, men den holder på strømmen i tre dager hvis du bruker telefonen mye. t630 finnes i to farge hvit å sølv og sort å sølv. den sorte syntes jeg var finest når jeg kjøpte t630. og denne telefonen har jeg fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...