colakork Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 lurer fælt her... på hvilket av de to kortene jeg må ha... ser at den ene har ide og den andre har raid kontroller... er jo ikke sikker men vil gjerne ha det beste!!!! også lurer jeg på om 8kda3j har 1600 MHz FSB??? for det ser jeg det andre kortet har... er sikkert litt sånn n00b spørsmål detta her men sånn er jeg... ser på komplett.no at 8kda3+ sitter med mye mer info om kortet enn 8kda3j... irri nok trodde jeg du fikk samme ytelsen hvis ikke bedre på 8kda3j i forhold til det andre hk.....!? Lenke til kommentar
Giganorm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det virker som om kortene er like men 8KDA3+ har en del ekstra med. Spec Ta en titt selv... Lenke til kommentar
colakork Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 ser det sjøl... raid istedenfor ide, mye annet snadder og... men blei jo anbefalt 8kda3j så veit jo ikke helt hva jeg skal tro her... er det 8kda3+ helt nytt??????? Lenke til kommentar
Giganorm Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kortene er like, + har ekstra kontroller med raid i tillegg, og optisk lydutgang i tillegg. Husk, det er i tillegg og ikke istedenfor, derfor litt dyrere. De kom samtidig selv om komplett kanskje ikke fikk dem samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå