_Prime_ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hei tenkte jeg skulle kjøpe høyttalere i 10k klassen. Tar hørt at disse skal være gode? noen som har andre anbefalinger? er åpen for det meste. Ser og at Audio Pro har en Blue Diamond v2? Noen som har hørt noe om dem eller har testa dem? Har tenkt og bruke høytalerne som den første byggesteinen i et hjemmekino anlegg jeg planlegger. Ellers hører jeg på alt fra klassisk musikk til pop og rock. Takker for alle svar! Endret 13. august 2004 av _Prime_ Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Ingen som har testa disse? Nekter jeg og tro Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Har hørt på dem litt i en butikk en gang. Har ikke noe negativt å si om dem. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Dette er en veldig bra høytaler i den prisklassen. Ble faktisk overrasket over å bra den var. Har en kompis som kjører de som front i ett surround oppsett, å det idielle er jo at man da ikke trenger sub. De innebygde subbene i høytalerene holder lenge. Godt kjøp, uten tvil. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 blue diamond v.2 kommer i løpet av måneden. De koster 12 000. Definitivt verdt å kikke på. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Okey, takk for svarene. Fant høyttalerne til 8000 svenske kroner som tilsvarer 7200kr i norsk valuta. Og det må jeg si er ganske så billig. Har sett litt på v2 versjonen og, virker lovende den. Skal se en test før jeg velge mellom v1 og v2, om det er verd nesten 5k mere. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 HØR. på høyttalerene. gjerne side ved side hvis du har mulighet. tester må tas med en spade salt. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Men når jeg ikke har mulighetet til og teste de, siden jeg bor litt langt unna storbyene. Så jeg må vel stole på erfaringer eller tester... Tenkte jeg skulle kjøre til sverige og shoppe de... fant de til 7200kr der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå