inzyr Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei Jeg er på jakt etter ny mp3 spiller. Planen min er å bruke den på lange turer og når jeg trener, derfor må spilleren ha flash minne. Desto større minne desto bedre, men på grunn av prisene jeg har sett rundt omkring så tror jeg at 256MB vil være det beste alternativet for både størrelse og pris. Jeg vil helst ha en mp3 spiller som kommer opp som en ekstra harddisk i windows. Når det kommer til batteriet, så vil jeg helst ha en som bruker vanlige batterier du får kjøpt i butikkene, slik at jeg slipper å tenke på å lade den hele tiden. Jeg har både lest anmeldelser og lest hva kjøpere har sagt om produktene, men har ikke blitt klokkere av det. Valget står for det meste mellom Creative Muvo TX 256MB eller TwinMOS RedRock S21 256MB, men jeg er åpen for andre mp3 spillere anbefalinger. Begge kan ta opp lyd med innebygd mic, begge bruker vanlige AAA batterie og begge kommer opp som ekstra harddisk i windows. Det som er bra med TwinMOS RedRock S21 er at den har radio i tillegg, som frister veldig mye. Men hvor bra er egentlig den radion? Jeg håper noen her med mer erfaring kan hjelpe meg å løse mitt lille dilema, takk Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg hadde håpet noen kunne hjelpe meg med dette. Jeg vil snart gå til innkjøp og er forsatt veldig forvirret. Endret 17. august 2004 av inzyr Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Planen min er å bruke den på lange turer og når jeg trener, derfor må spilleren ha flash minne. Kvifor ikkje harddisk baser mp3 spelar da ? For lange turer er vell det ypperlig ? Lenke til kommentar
christt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skjønner godt at han ikke vil ha harddisk basert når han skal bruke den til trening. Har du vurdert iRiver iFP-790t eller iRiver iFP-890t ? Denne drives av et AA batteri, har 256MB minne, radio, mp3 og ogg støtte. Meget snart kommer det også firmware som gjør at den kan brukes som "ekstra harddisk" i windows. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vell, ok.. Har ein kamerat som har iRiver mp3 spelar (usikker på versjon) men han er kjempe fornøyd med den.. :-) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Veldig fornøyd med iriver jeg og. Har selv en ifp 190tc Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Iriveren er en ganske interesant mp3-spiller Jag har et par spørsmål om Iriver iFP-790t Kan man slette sanger på den uten å måtte koble den til en PC? Hvor sikkert er det at en firmware som tillater den å koble seg som en flashdisk til windows kommer ut? Hvor stor er den (og hvor stor er den i forhold til muvo)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå