Gå til innhold

bytte k700i mot 6230 eller s65?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S65 har 9 linjer tekst i SMS. Egerntlig 11, men topp og bunn menyen tar en linje hver. (Hvis du velger liten skrift får du 11 linjer tekst i f.eks SMS + topp og bunn meny 13 linjer :roll: )

Kameralyd på Siemens kan ihvertfall fjernes, Tror 6230 har muligheten til å slå den av også, ikke sikker. Den er ihvertfall utrolig irriterende så den må bare bort uansett lover og regler.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Høyttaleren på Nokia 6230 er nok antakeligvis den beste på markedet, og radioen og MP3 spilleren funker fett!

Jeg har teste høytaleren på 6230 og k700i, jeg personlig synes at k700i har MYE bedre høytaler en 6230. Men vist du skal bytte k700i, ville jeg ha gått for S65. Selv om den ikke har radio.

Lenke til kommentar
Anbefaler S65 utfra mine erfaringer, har både M65 og S65.

S65 har en skjerm som ikke stikker ut, M65 har metall bøylen som kan få skjermen til å se litt innsunket ut, men det gir lite beskyttelse for en så stor skjerm. Er du redd for riper så er det bare en utvei som kan hindre det og det er "bæreveske"

AAC lyden på S65 er meget bra, lik MP3 og den har medfølgende minnekort på 32MB + 11MB i mobilen, så det er masse plass til lyd og bilder.

Batteriet holder ca 3-4 dager normalt bruk, min M65 lå 1 uke i uten SIM da jeg fikk S65, i standby med deaktivert GPRS dynamisk lys og sånn som sluker strøm.

Siemens mobilene var buggy da de kom og det har de fått mye kritikk for her på forumet, men nå er det nye firmware ute som retter på det meste. M65 fikk jo 5 i test og det fortjener den virkelig, S65 er bare bedre så den tipper mot 6 synes jeg.

Det var veldig tidlig du fikk tak i S65 da.. :)

Men hva mener du at AAC lyden var bra, lik mp3? At når man kodet om musikken fra mp3 til aac i samme bitrate så ble det ikke noe kvalitetstap?

Følger det noe headsett med s65, og har det 2 øreplugger?

Lenke til kommentar
Følger det noe headsett med s65, og har det 2 øreplugger?

Ikke i følge Siemens' nettsider:

S65 handset, Li-Ion battery 750 mAh, standard charger, user guide, CD-ROM incl. synchronization software, RS MultiMediaCard 32MB

Og uansett om du skaffer headsett med to øreplugger, vil du ikke få stereo... :hrm:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...