Gå til innhold

bytte k700i mot 6230 eller s65?

Anbefalte innlegg

jeg skulle bytte k700i mot 6230 på torsdag...men kunne ikke så det blir neste torsdag.

jeg skal bytte fordi jeg har problemer med k700i...så jeg tenkt og kjøpe 6230 med 128mb/256mb minne kort...så det jeg lurte på om,

er det bra batteri på 6230? eks.

45 min mp3,

15 spill,

5 min ringing og

6 -7 lange sms hver dag...hvor lenge holder den ca. ut? 2 -3 dager eller mindre?

må jeg lade den vær natt?

knirker dekselet? og hvor mange linjer tekst viser den? eks: hvis standaren er 3 linjer med tekst kan man utvide den til 5 linjer?

thanks!

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal gjøre akkukratt samme greia. Dvs. jeg har byttet inn min K700 og fått pengene tilbake. Skal ut å kjøpe meg 6230 i morgen.

Batteritiden er nok ikke allverdens på Nokiaen heller, men det er til å leve med.

Var å fikk den demonstrert å prøvd ut i går, og jeg ble imponert.

Flott skjerm, dog litt liten. Super lyd og ikke minst flott design.

Men bruk av mp3 og aktivt bruk av telefonen måtte jeg renge med å lade den hver 3-4 dag. Men jeg bruker ikke mobilen like aktivt hver dag, så holder den en uke er jeg strålende fornøyd, selv om det nok er litt for mye forlangt.

Skal i hvert fall "investere" i en Pearl White, så håper jeg at jeg blir fornøyd.

SE K700i er for meg en stor skuffelse. Skal ikke gå inn på alle minusene, men det var en del.

Ønsker deg lykke til meg valg av ny telefon.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg til å forstette med K700i.

Batterilevetiden øker. Det har ihvertfall min gjort. Den har bedre Mp3 og radio og alle de jeg kjenner som har 6230 har problemer med den. Hvis du har lyst på nokia burde du velge en annen. F.eks 6230i hvis det ikke bare er rykter at den skal komme ut...

Lenke til kommentar
Anbefaler deg til å forstette med K700i.

Batterilevetiden øker. Det har ihvertfall min gjort. Den har bedre Mp3 og radio og alle de jeg kjenner som har 6230 har problemer med den. Hvis du har lyst på nokia burde du velge en annen. F.eks 6230i hvis det ikke bare er rykter at den skal komme ut...

Så han skal la være å kjøpe Nokia 6230 fordi noen av vennene dine har noen problemer med den? :hmm:

Nokia 6230 har like bra radio og MP3-spiller som K700i! Jeg har 6230, og det er veldig god stereo lyd i radioen og MP3-spilleren.

Lenke til kommentar

ok...fikk elkjøp reklame i dag...stod det at s65 kommer på mandag...hvis de får den inn før torsdagen bør jeg bytte mot s65 istede eller 6230? begge to er så fine, brae, mobiler....letter sagt luksus mobiler...men hvilken...

edit: kan noen svare meg på dette...(6230, s65)

og hvor mange linjer tekst viser den?

eks: hvis standaren er 3 linjer med tekst kan man utvide den til 5 linjer?

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

K700 skal visst nok få et nytt batteri etter hvert, med betydelig bedre batteritid!

Jeg har en Nokia 6230, og den er helt super, bortsett fra batteriet.. Det holder sånn ca halvannet døgn med flittig bruk av SMS, ringing og litt mp3-spilling. Høyttaleren på Nokia 6230 er nok antakeligvis den beste på markedet, og radioen og MP3 spilleren funker fett! Eneste jeg har litt problemer med til tider er å få den til å spille av sangene som jeg har lagt inn på minnekortet, fra den egne MP3-spilleren som ligger i telefonen.. Må ofte gå inn å høre på dem som man gjør med f.eks. en vanlig ringetone..

Lenke til kommentar

Anbefaler S65 utfra mine erfaringer, har både M65 og S65.

S65 har en skjerm som ikke stikker ut, M65 har metall bøylen som kan få skjermen til å se litt innsunket ut, men det gir lite beskyttelse for en så stor skjerm. Er du redd for riper så er det bare en utvei som kan hindre det og det er "bæreveske"

AAC lyden på S65 er meget bra, lik MP3 og den har medfølgende minnekort på 32MB + 11MB i mobilen, så det er masse plass til lyd og bilder.

Batteriet holder ca 3-4 dager normalt bruk, min M65 lå 1 uke i uten SIM da jeg fikk S65, i standby med deaktivert GPRS dynamisk lys og sånn som sluker strøm.

Siemens mobilene var buggy da de kom og det har de fått mye kritikk for her på forumet, men nå er det nye firmware ute som retter på det meste. M65 fikk jo 5 i test og det fortjener den virkelig, S65 er bare bedre så den tipper mot 6 synes jeg.

Lenke til kommentar

Slik bruk du skulle ha den til vil den nok vare to til tre dager. Har den, og vurderte å kjöpe mp3-spiller. men da jeg så dette så bestemte jeg meg for at denne skal jeg kjöpe.

Offtopic: sitter på hotell eden i oulu i finland (finner ikke ø på tastaturet. derfor ö. Syns den er söt jeg :love::love: )

Digger dette! :cool: Trasi med skole da...

Lenke til kommentar

telefonen i seg selv blir ikke treg.. men når du skal hente ting i fra minnekortet eller lese til minnekortet så går det tregere jo større kortet er..

Selv har jeg ett 256 mb kort og er bare pittelitt lengre tid når jeg leser eller skriver..

Men dette er jo ett generelt problem med flash.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...