pc_style16 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei har nettopp fått tak i meg 8 minne kjølere. som jeg da har som plan og ha på skjermkorte men jeg lurte på hva jeg skal bruke som pasta/lim? Kan jeg bruke aticsilver 5? brukte det på hovedkorte se og det er vell det samme greine det. takker på forhond til alle svar. vis jeg får noen da. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Du må ha tak i en type lim vel å merke ikke super lim Dette er de du trenger Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Termetisk lim er det du er ute etter! Eventuelt hvis du har en tube Arctic Silver 5 bruke det som vanlig med en "dert" superlim i hvert hjørne på brikken. Du kan få problemer med demontering! Lenke til kommentar
pc_style16 Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Hei jeg så det lime du hadde på linken men da sitter det jo permanent. jeg har hørt at noen som kjøper minnekjølere får med termisk teip. er det det samme som termisk lim eller kan du ta av kjølerne etter en tid. lurer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå