Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Catch?


Anbefalte innlegg

Er så sykt lei de ustabile linjene til CanalDigital, og kunne tenkt meg å bestille en ADSL 2100/512 linje fra Catch. Noen som har erfaringer med Catch? Ser også at man ikke får e-post fra dem. Finnes det noen gratis e-post tilbydere som man kan legge i f.eks outlook express, som fungerer på samme måte som online.no?

 

 

mvh

Cola-boks :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Administrerer ei 2 Mbits SDSL-linje fra Catch på jobben og kan skrive under på at disse er synonymt med kvalitet. Aldri vært noe problemer med ustabilitet / nedetid i vårt over 3-år lange kundeforhold med Catch.

Etter hva jeg hører er dog SDSL prioritert over ADSL i infrastrukturen deres, men dette medfører nok bare minimalt høyere forsinkelse (latency) for ADSL-kundene.

 

Privat har jeg nå ei 2050/2050-linje fra Canal-Digital. Linja holder hva den lover og har minimalt med nedetid (Tromsø). Mener selv at dette er det beste tilbudet som er tilgjengelig her nordpå med tanke på pris, stabilitet, forsinkelse og båndbredde.

Sørpå er konkurransen en del hardere ser jeg.

 

Tidligere da Telenor Avidi administrerte Internettforbindelsen var dog nedetid/ustabilitet dagligdags. Heldigvis forsvant problemene når alt ble innlemmet i C.D. og oppgraderingen av utstyret skjedde.

Lenke til kommentar
Tidligere da Telenor Avidi administrerte Internettforbindelsen var dog nedetid/ustabilitet dagligdags. Heldigvis forsvant problemene når alt ble innlemmet i C.D. og oppgraderingen av utstyret skjedde.

Sitter ikke med den erfaringen selv, når det gjelder CD. De kaller jo selv Tromsø for et "problemområde". Men har nå bestilt en 2100/512 linje fra Catch. Skal bli godt å bli kvitt CD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...