Håvard Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hei. Er det noen som har noen erfaringer med demo varer fra komplett.no?? vurderer og kjøpe en harddisk derfra, og den er en demovare. Dette er hardisken jeg hr tengt til og kjøpe: harddisk Endret 13. august 2004 av Hrisebro Lenke til kommentar
CD Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det skulle ikke være noe problem, jeg kjøpte en PSU og et grafikk kort som demovarer fra Komplett. PSU har funket uten problemer i 18 mnd, grafikk kortet var DOA så jeg fikk et nytt kort til demo pris etter reklamasjon Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Har kjøpt to hovedkort fra demovare. Ingen problemer med dem. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Hvorfor kjøpe demo noe du får billigere helt ny disk? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16007 Men har selv handlet Demo HD på komplett,funker fint forsatt i Xboxen TaZ Endret 13. august 2004 av taz Lenke til kommentar
1955 Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Både PS Data og Komplett er helt trygge på demovarer. Komplett har den siste tiden vært noe stiv på pris. Kontroller derfor alltid nypris. Den aktuelle HD, pris hos PS, ny fra webshop: Hitachi Harddisk 160.0GB IDE 7200RPM SATA150 3.5" 8MB Deskstar7K250 Kr 868,- Endret 13. august 2004 av 1955 Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg kjøpte et hovedkort der for litt siden, ikke noe galt med det. Men jeg hviste ikke at man ikke fikk med brackets og kabler. Så jeg kjøpte de litt senere, til sammen ble prisen den samme som et nytt kort. Harddisk skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Noen ganger får en med brackets/kabler etc. Da står det som oftest info om dette på varen. Jeg har kjøpt en del demo-varer fra Komplett, og 1-2 ganger har jeg fått med alt tilbehøret sammen med HK. Egentlig er det skikkelig kjiipt å ikke få med brackets....litt stygt med åpning rundt alle pluggene i kabinettet... Mvh Kjetil Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Det som er litt stilig, er produkter som er merket "Demo1", som regel er helt nye komponenter. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Tror nok at det ikke vil by på noen problemer om du kjøper denne demo disken, men selv hadde jeg nok heller kjøpt en helt lik ny fra psdata iallefall når prisen bare er 86 kr mer: http://www.psdata.no/ps.asp?proddetail=102129 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå